Announcement
Collapse
No announcement yet.
Valper selges
Collapse
X
-
SV: Valper selges
khg54
Nei da, men jeg sikter til ca 75% dem kanskje? Det VIRKER noen ganger som om mange de "vakreste" ikke har brydd seg stort om hverken utdannelse eller annet vettugt, som til dømes simpel folkeskikk.
NB! I min klubb, Tjøme og Nøtterøy DK. finnes det BARE smellvakre mennesker, av begge kjønn! Og alle er like smarte og oppegående!
Så dykk med oss! 8)
Dag
-
Originally posted by Busdiver View PostMen er det ikke DE INDRE VERDIER som teller da folkens?? Flere såkalte SMELLVAKRE personer jeg har hatt med å gjøre opp gjennom de siste 50 somre har ikke hatt rare intellektet og/eller mye å komme med over frokostbordet! :duck:
Dag
Legg inn en kommentar:
-
Men er det ikke DE INDRE VERDIER som teller da folkens?? Flere såkalte SMELLVAKRE personer jeg har hatt med å gjøre opp gjennom de siste 50 somre har ikke hatt rare intellektet og/eller mye å komme med over frokostbordet! :duck:
Dag
Legg inn en kommentar:
-
Originally posted by GlennK View PostSpør du meg, så synes jeg han kan slite med ungene sine selv, når han er så (dum?) å sette på ei så stygg dame.. :-X
Glenn. Det er da mest sannsynlig at det er kompisen til Thomas som ligger der! Det er jo guttepupper og mannelår!
Dama må ha vært serdeles nærsynt, eller høy på nitrogen ;D
Siggen
Legg inn en kommentar:
-
Spør du meg, så synes jeg han kan slite med ungene sine selv, når han er så (dum?) å sette på ei så stygg dame.. :-X
Glenn
Legg inn en kommentar:
-
Legg inn en kommentar: