Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blinklysolje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Blinklysolje...

Ønskes kjøp: Blinklysolje... Noen her som har noen bokser med blinklysolje stående?

Re: Blinklysolje...

Jeg har blinklysolje i min lykt for venstrehendte. Om du har ditto i en lykt for høyrehendte kan vi kryssbytte akkurat som de gjør med biler; bytter oljen fra venstre blinklys til høyre og vica verca. Den er jo kun slitt på den ene siden så da sparer begge to penger. Blinklysolje er jo forholdsvis dyr. Hvilke påfyllingslokk har du forresten på din pære, gjenget plugg med o-ring eller gummipropp?

Send meg PM så tar vi det derfra.
    Sist endret av Sid*; 05-08-2012, 20:39.
    Hjälper inte bastu öl och tjära, då är döden nära!

Comment

Har en ekstra flaske ståendeKlikk på bilde for større versjon

Navn:	ImageUploadedByTapatalk1344203023.063750.jpg
Visninger:	1
Strl:	44.4 KB
ID:	517085

Comment

Høh? Visste ikke at det var noe som het det engang jeg
        Har bare hørt historien om noen elever som var utplassert på VGS som ble delt i 2 grupper, den ene skulle kjøpe blinklysolje på ESSO (noe ekspeditøren aldri hadde hørt om), og den andre skulle gå ned på kaia med en tralle og hente et "trapphål"... Begge gruppene kom tilbake tomhendte og måtte bare beklage.
        EDIT: FluxFace: Hva er den flasken for noe :P

Comment

Hahaha! Å hente et trapphål er nesten bedre enn blinklysolje! ALT e tydeligvis mulig :P
          You think?

GUE Fundamentals
          PADI OWD

Comment

Er nokk bare photoshop :P

Comment

Alt er mulig ja...
              Hvem vet, kanskje vil fremtidens biler ha behov for "blinklysolje"

Comment

Jeg selger slike flasker nede på gummibåtverkstedet mitt på Agnes i Stavern, - til kroner 250,- som er nærmest selvkost.

Det er finfint til å bruke i blinklysa på båthengere som ofte blir trilla ned i havet, - slik at ikke det skal blir irr på pærekontaktene så fort.

Og siden det også er lydempende demper det faktisk også klikkelyden fra blinklysreleet ditt.

Jeg har en hel stativholder med sånne Statoil 0,2-litersflasker med dette stoffet. Men de begynner visst å bli vanskelig i få tak i............................:

På Statoil i Stavern sier de at de hadde dette på lager noen å helt til jeg kjøpte restlageret i våres, men at man i Statoil seriøst vurderer å slutte å produsere det grunnet for lav etterspørsel.

Jeg lurer på om jeg heller skal prøve å bli kvitt stoffet nede i Grenland der jeg kjører buss til daglig, - fordi det der ser ut til å være ytterst få som har blinklysa sine i orden.
                mvh
                Dag Deberitz, Færvik, Tromøy, Arendal- dagbritz(krøllalfa)online.no

Comment

Klikk på bilde for større versjon

Navn:	560385_3554408472194_686552037_n.jpg
Visninger:	1
Strl:	38.5 KB
ID:	517107

"Det er finfint til å bruke i blinklysa på båthengere som ofte blir trilla ned i havet"
                  ....Tror han her kan trenge noen flasker

Comment

hehe :-)

vi hadde og noen gutter utplassert på skipsverftet jeg jobbet på.
                    ba dem pent og pyntelig traske på den lokale jernvare handelen for og kjøpe noe vi var fri for..
                    - sleggefett og en pose trykkluft.

var enda så snill at vi sendte med dem en tom Prix pose :-)

dem va rimelig bleik i maska da dem kom tilbake med kun samme tomme posen ja ;-)
                    hehe

Sendt fra Samsung Galaxy S2, via Tapatalk forum app.
                    I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Comment

Originally posted by the_dragon_no1 View Post
                      hehe :-)

vi hadde og noen gutter utplassert på skipsverftet jeg jobbet på.
                      ba dem pent og pyntelig traske på den lokale jernvare handelen for og kjøpe noe vi var fri for..
                      - sleggefett og en pose trykkluft.

var enda så snill at vi sendte med dem en tom Prix pose :-)

dem va rimelig bleik i maska da dem kom tilbake med kun samme tomme posen ja ;-)
                      hehe

Hahaha! Den var genial, må prøves

Comment

Blinklysolje...

Vet om en som ble sendt på den lokale bensinstasjonen for å kjøpe ei lita bøtte med grønn overledning skal også sies at han kom tomhent tilbake å hadde blitt henvist videre til en elektrikker xD

Comment

hehe :-D

I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Comment

Jeg ble for mange herrens år siden, da jeg hadde arbeidsuke på ungdomsskolen, lurt med tilsvarende. Jeg jobbet på el-butikk, og ble til stadighet sendt for å hente ledninger og plugger og saker og ting hos et el-grossist borti gata. Ved en anledning ble jeg sendt for å hente grønn overledning, noe jeg gjorde. El-grossisten var heldigvis på min side, forklarte saken, og sendte meg tilbake med en stor rull jordingsledning (altså grønn/gul). Jeg overleverte rullen til sjefen min, og sa at han værsågod fikk levere den tilbake selv hvis noe var feil

Comment

Her er noen gode tips til pranks.
                              Gi hyre til noen om bord på båt som sirihaler. ( til de som ikke er kjent med "siri" så er det dobøtta ombord )
                              Send med ett brett grønnsaker fra byssa og ned i maskinrommet for å mate " kjølsvinet "
                              Be noen hente hakkespett. står som regel litt bortenfor spett skaftet
                              Oppladbare sikringer
                              her er det sikkert fler som har gode kommentarer. Har benyttet meg av disse flere ganger med godt hell hehe.

Comment

Working...
                              X