Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til bøker med dykkerklarert innhold

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

Sv: Tips til bøker med dykkerklarert innhold

Originally posted by soltman View Post
    Kurs kjøres hele året så hva venter du på egentlig?

Dykking er en helårshobby vett`u
    Vet det er en helårshobby. Så hvor mange av dere her har egentlig gått på grunnskolen 1-10ende klasse? hadde dere fri hele tiden eller? for meg så kan det virke sånn jeg er selv 15 år og går i 10ende klasse, vi har max en uke med ferie i gangen (untatt sommerferien som er 2 måneder).
    Så skal jeg da liksom dra til trondheim og gjennomføre et kur på den tiden? ser ut til å bli vanskelig med den korte ferien. :-[
    http://www.havsport.com/index.php?ma...=37&chapter=10
    jeg har spurt arnt erik her på dykkesiden (han bor på kyrksæterøra akkurat som meg) om han kan få ordnet et kurs her til sommeren. (og venter fremdeles på svar) :

Comment

For all del, du må ikke føle deg presset til å ta kurs før du er klar

Kurs kjøres vanligvis konsentrert ila 1-3 helger, og er ikke noe store hokus-pokus-greier som man må legge av mye tid til(les: skulke :P)

Vet ikke hvor sentralt du bor og hvor langt det er til Trondheim osv. Men skal det arangeres kurs usentralt blir det gjerne litt dyrere siden instruktør(er) og hjelpedykkere tar betalt for reise, frakt av utstyr, kost, opphold, logistikken tar lengre tid, leie av lokaler og basseng osv.
      Det må også være x-antall påmeldte før slikt iverksettes, og det kan ta tid å fylle et kurs :-\\

Vet ikke hvem "arnt erik her på dykkesiden" er, men går utifra det er en driver et lokalt dykkesenter eller driver med kursing?

Comment

han er en som bor ikke så langt fra der jeg bor (noen km), han driver med dykking og har en slags klubb (den er visst under oppstarting igjen).
        dyrere blir det ja, avstand til trondheim: jaa.. sånn cirka 10 mil bare søk det opp på gulesider.
        her er profilen til arnt erik: http://www.dykkesiden.com/forum/inde...profile;u=4081

Comment

Du kan ta e-learning!

Det vil si at du gjør all teorien din på nett, selvstendig, også er du klar for en bassengkveld, og tre dykkedager.

Stikk innom eller ring Havsport en dag. (Til opplysning har de rabbat på kurs i feb og mars)
          Don't Drink And Dive

Comment

Originally posted by Jørgen* View Post
            Du kan ta e-learning!

Stikk innom eller ring Havsport en dag. (Til opplysning har de rabbat på kurs i feb og mars)
            har de teori på nettet da? vet at det er tilbud i februar og mars >

Comment

Du finner e-learning på padi.com
              Don't Drink And Dive

Comment

kjekt å vite, det blir sikkert nett-teori jeg velger.

Comment

Kan man ta nett- teori nå? (har for lite å gjøre for tiden) ;D

Comment

Originally posted by soltman View Post
                    Har opp til OWD, AOWD og Rescue Diver. Halv pris.
                    Er bøkene på norsk? og den nett- teorien på PADI.COM? får man den til å bli norsk også, for jeg var å kikka litt på siden men da jeg satte språket til norsk kom jeg bare til samme side hver gang, noen som vet ???

Comment

Jippi da ble det bøker gitt, kjøpte de av soltman og venter spent på at de skal komme i posten, sporer de hver dag.

Comment

Working...
                      X