Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video fra MV "SERVER" m.m

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Video fra MV "SERVER" m.m

Hei

Vi har endelig hatt tid til å snekre sammen litt video fra vrakdykking i Norge.

Du finner dem på:

http://www.l-divers.org :-)

Det kommer mer, har ikke hatt tid til å redigere Ferndale og Parat og til helgen setter vi kursen nordover til Sogn og Fjordane og får forhåpentligvis filmet Oldenburg og Inger Seks...
    --Jørgen | http://www.northseaexplorers.no

SV: Video fra MV "SERVER" m.m

Flotte filmer!

Må sei at dykking på "Server" såg veldig fristandes ut, noen som kjører turer dit ut?
    www.Underhavet.com

Comment

Fin video från Server.

/Robert

Comment

Originally posted by Volstad View Post
        Flotte filmer!

Må sei at dykking på "Server" såg veldig fristandes ut, noen som kjører turer dit ut?
        Tror nok at de fleste turene ut der er i privat regi, men jeg vet at ODK av og til har turer til Fedje, og Ørjan hos Gulen Dykkersenter kjører vel også ut der dersom du spør på en pen måte.

Vraket ligger utsatt til så værgudene må være på vår side.

Comment

Flotte fimer her ja. det rykker godt i dykkerfoten når man ser slikt.

Venter i spenning på flere filmer.

Mvh Jarle

Comment

Originally posted by ouda View Post
            Flotte fimer her ja. det rykker godt i dykkerfoten når man ser slikt.

Venter i spenning på flere filmer.

Mvh Jarle
            Takk for det. Heldigvis er det mer enn nok mat igjen på vraket og vi skal definitivt tilbake så snart som mulig. Vi har enda ikke fått besøkt mannskapslugarene.

Samtidig vil jeg gjerne få komme med en oppfordring: Vær så snill og la ting ligge! Det er så kjedelig å dra hele veien ut bare for å finne et stort gapende sår der hvor instrumentene en gang sto... jeg er temmelig sikker på at de ikke lenger fungerer

Comment

[/quote]

Samtidig vil jeg gjerne få komme med en oppfordring: Vær så snill og la ting ligge! Det er så kjedelig å dra hele veien ut bare for å finne et stort gapende sår der hvor instrumentene en gang sto... jeg er temmelig sikker på at de ikke lenger fungerer
              [/quote]

Kan bare si meg enig her ja. Hvis man lot ting ligge får flere glede av dykkene og flere får flotte opplevelser på dykkene sine. Her må det vel en holdnings endring til hos folk. Vi kan ikke annet enn å oppfordre. (Det vil altid være noen som ikke klarer å la vær)

Ha et godt neste dykk.
              Jarle

Comment

Henger Skipsklokka >

Go To Heaven Dive Like Hell eller spæll trækkspæll! :violent

Comment

Herlige filmer, må ha en tur dit
                  BlenderMid: Nitrox/Trimix blenderprogram til alle mobiler
                  Sveinung K. B.

Comment

Fikk skikkelig lyst på et dykk på Server ja!
                    En interessant artikkel...

Comment

Har ikke fått sett videoen du referer til i overskriften av emnet siden jeg sitter på en GPRS linje, men har sett de andre to filmene tidligere.

Men det jeg derimot så, var noe av den peneste internettsiden jeg noen gang har vært innom. Ikke noe flashdritt og annet som står å blinker og forstyrrer! Bare sort på hvitt

Så jeg trekker den konklusjonen at dere har trukket med erfaringen fra dykkingen og utdanningen fra den organisasjonen dere er sertifisert fra
                      --> "Keep it simple"

Eneste som trakk litt ned for min del var at det var litt liten skrift (Siden jeg er nærsynt og sitter med stor oppløsning på skjermen)

Keep up the good work !

Walle
                      Mvh E.W.

Comment

Originally posted by Walle View Post
                        Så jeg trekker den konklusjonen at dere har trukket med erfaringen fra dykkingen og utdanningen fra den organisasjonen dere er sertifisert fra
                        --> "Keep it simple"
                        Jepp, eneste måten å gjøre det på det... Server-filmen er litt lang, men det er fordi vi ønsket å skape stemningen med radio-kommunikasjonen og sånt. Hvis været er på vår side får vi trolig tatt et dykk til på Server nå til helgen når vi skal forbi der med båt på vei opp til Sognefjorden for å dykke, så da får vi nok lagt til de vinklene vi ikke hadde fra de forrige to video-dykkene der ute...

Ellers satser vi på at det blir fylt opp med nye friske videoer i løpet av de neste par ukene når vi får redigert fra kommende langhelg.

Og som du sier, vi gjør nok et poeng av å holde sidene så rene og enkle som mulig, det er tross alt videoene som er viktig.

- h
                        -- Hallvard | Northsea Explorers

Comment

Pent, meget pent. At dere tok med radio kommunikasjonen og div info som tekst gjorde det hele enda mer spennende. I tillegg til virkelig gode bilder!
                          www.dykkepedia.com
                          Diving Is Required

Comment

Originally posted by Opheim View Post

Jepp, eneste måten å gjøre det på det... Server-filmen er litt lang, men det er fordi vi ønsket å skape stemningen med radio-kommunikasjonen og sånt. Hvis været er på vår side får vi trolig tatt et dykk til på Server nå til helgen når vi skal forbi der med båt på vei opp til Sognefjorden for å dykke, så da får vi nok lagt til de vinklene vi ikke hadde fra de forrige to video-dykkene der ute...
                            meget bra takker !

Hva slags video utstyr bruker dere?

Ps starten med VHF komunikasjonen hadde et vist Sleilner preg over seg :\'(
                            har hørt hele utdraget og det var ikke akkurat komikveld
                            noen som har den på teip?
                            The Difference Between Love And Lust Is That Lust Never Costs Over Two Hundred Dollars.

http://www.panoramio.com/user/100945

Comment

Originally posted by pellesmil View Post
                              Hva slags video utstyr bruker dere?
                              Nåværende videorigg er som følger:

Sony HDR-HC3E
                              Top Dawg II videohus
                              Salvo 2x24W HID

Ps starten med VHF komunikasjonen hadde et vist Sleilner preg over seg :\'(
                              har hørt hele utdraget og det var ikke akkurat komikveld
                              noen som har den på teip?
                              Litt usikker på hva du mener her, men hele VFH-kommunikasjonen er tilgjengelig via bt.no til tider...

Comment

Working...
                              X