Full auto betyr at man stiller selv inn blender og lukker, men kameraet tar seg fremdeles av fokuseringen helt automagisk. Finnes en innstilling for å gjøre fokuseringen manuelt også men den har jeg aldri forsøkt.
Har faktisk aldri forsøkt undervannsprogrammene heller, men myst litt på dem bare. Ser ut til at de er tilpasset dykking i vann som er klart og som gir blåstikk. I Norge er man mer plaget av grønnstikk (mener jeg å huske, noen måneder siden jeg tok bilder der

Helt seriøst: Spander på deg et kurs! Det gjorde jeg ganske umiddelbart etter at jeg kjøpte kameraet, har spart meg for maaange dykk med prøving, feiling og treg innlæring!
Det skal være en eller to fotoshop i nær fremtid har jeg sett annonsert, den slags er absolutt å anbefale!
Av tips har jeg kun dette: Sett kameraet i M og still inn blender og lukker selv! Det er temmelig kjapt å gjøre endringene under vann, selv med tykke våthansker har jeg ingen problemer med å nå knappene.
Innstilling av ISO er latterlig enkelt å stille inn, tar ca. tre sekunder! Blender og lukker går på ca. 10 sekunder og etter bare litt trening trenger du ikke se på kameraet engang for å vite hvor du skal trykke

Comment