Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video med E-PL3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Video med E-PL3

Her er en video, tatt med E-PL3, på Gon i Larvik.
    Har brukt Green Water Magic filter, Inon vidvinkel linse og også Inon macro linse. Har brukt en hjemmesnekret lysrigg når jeg har vært dypere enn 10m. Den består av tre lykter med 3stk Cree lysdioder, uten reflektor, i hver. Skulle gi nærmere 9000lumen.

Det er en irriterende klikkelyd i videoen, som jeg er rimelig sikker på kommer fra autofokusen...

http://www.youtube.com/watch?v=lCNGMReWSV8
    Fest eller dykke?
    Samme f a e n... Rus er rus.

Sv: Video med E-PL3

Hva med å redigere litt og legge til noe musikk.
    Helt ærlig så orket jeg ikke se hele. Klikkelyden ble litt irriterende. Legg til musikk så hjelper det mye. For min del er musikken halve filmen. Også kanskje korte ned filmen litt.

Hummern var utrolig kul.

Comment

Jo... Litt bedre redigering hadde nok vært på sin plass. Men det er ikke alt man kan være mester i å gjøre. Også er det så sjelden man har skikkelig god sikt på disse trakter, at jeg ville få med så mye som mulig.
      Ikke så lett med musikk heller... Plutselig kommer det illsint mail fra noen, med diverse trusler, fordi man har brukt noens musikk.
      Fest eller dykke?
      Samme f a e n... Rus er rus.

Comment

På Youtube får du enten beskjed om at du ikke får bruke musikken (da fjerner de lydsporet automagisk), eller at du får beholde den selv om noen eier den. Null risiko der, altså. Du kan også legge på musikk fra Youtube sin egen database, rett på websiden.

Comment

Working...
        X