Hvem bør en velge?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SP-550 UZ V.S. SP-560 UZ
Collapse
X
-
SV: SP-550 UZ V.S. SP-560 UZ
Originally posted by MoTaba View Poster 560 verdt 500,- ekstra? eller kan jeg likegjerne fyre opp i peisen med en 500 lapp? 550 koster ca 2500,- og 560 koster ca 3000,- på komplett.no
550 får du for 1990 på MPX.noThe Difference Between Love And Lust Is That Lust Never Costs Over Two Hundred Dollars.
http://www.panoramio.com/user/100945
Comment
-
Hallo.
Blir det feite bilder i morra?Satser på noe sikt.....
LarsMedlem av Færder dykkeklubb - www.ferderdykk.no
Medlem av Tjøme&Nøtterøy dykkeklubb
Comment
-
Har 550 selv og har fått prøve 560 under vann. Jeg ville helt klart valgt 560 som har en noe raskere autofokus under dårlige lysforhold. Autofokusen ser også ut til å "treffe" bedre enn på 550.
Andre duppeditter som er artige men ikke særlig mye bruk for er automagisk ansiktsgjenkjenning og, eh, og.... hm, nei, den andre var så lite verdt å huske at den har forsvunnet fra hodet.
På full vidvinkel får du uskarpheter i kantene, for å unngå dette forsøk å zoom inn noe når du tar bildene.
Skaff deg ekstern blitz! Den interne blitzen, når den går på full styrke (kan nemlig stilles om til slavemodus) gir store, stygge rødstriper i overkant på bildene. Når kameraet brukes i uv-huset altså, null problemer utenfor.
Comment
-
Hei!
Noen som vet hvordan en får valgt RAW-format med 550 UZ ?
- kommer ikke til valget på mitt kamera selv på manuell...Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+
Comment
-
Originally posted by avigulf View PostHei!
- kommer ikke til valget på mitt kamera selv på manuell...
sett vrideren på toppen av kamera til M, trykk MENU, velg bildekvalitet, trykk opp til du er på den øverste (RAW 3072x2304) trykk så til høyre og velg SHQ, HQ, SQ1 eller SQ2.
Comment
-
Originally posted by MoTaba View PostOriginally posted by avigulf View PostHei!
sett vrideren på toppen av kamera til M, trykk MENU, velg bildekvalitet, trykk opp til du er på den øverste (RAW 3072x2304) trykk så til høyre og velg SHQ, HQ, SQ1 eller SQ2.
Comment
-
Originally posted by MoTaba View PostOriginally posted by avigulf View PostHei!
sett vrideren på toppen av kamera til M, trykk MENU, velg bildekvalitet, trykk opp til du er på den øverste (RAW 3072x2304) trykk så til høyre og velg SHQ, HQ, SQ1 eller SQ2.Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+
Comment
Comment