Announcement
Collapse
No announcement yet.
linse til Periphylla
Collapse
X
-
linse til Periphylla
noen noen anbefalinger til objektiv? skal ta portretter...Noen sier jeg er lyktofil, noe jeg ikke skammes over.
Man er ikke ekte DIY før du har en dreibenk på soverommet og loddbolt på nattbordet.
www.diy-ski.dyrstad.nu
Ikke skyld på en dyslektiker!Tagger: None
-
SV: linse til Periphylla
neh for smal!
Tenkte noe i duren nye Nikon makro 60mm vrNoen sier jeg er lyktofil, noe jeg ikke skammes over.
Man er ikke ekte DIY før du har en dreibenk på soverommet og loddbolt på nattbordet.
www.diy-ski.dyrstad.nu
Ikke skyld på en dyslektiker!
Comment
-
Hvis du skal ta bilde av hele maneten, ville jeg heller brukt en 35 mm eller en 20 mm. jeg har en Tokina 35 mm linse som er helt suveren på fotomotiv av den størrelsen og den kan du i tillegg ta 1:1 motiv med (selv om dette er mest teoretisk).
Det blir mye vann mellom motivet og kameraet med en 60 mm.
Rudolf
Comment
-
har en tokina 10-17mm nå. Mulig den blir litt heftig, får med meg alt som er rundet i samme slengen og hele manetsaken blir banan ;D
får nesten ta en tur i butikke om teste litt objektiveralltid like morro.
Noen sier jeg er lyktofil, noe jeg ikke skammes over.
www.diy-ski.dyrstad.nu
Ikke skyld på en dyslektiker!
Comment
-
Hei,
mine bilder er stort sett tatt med en Sigma 10-20mm - på 20 mm. Close-up'ene er tatt med en 60 mm, men som Rudolf ganske så riktig påpeker - det blir fort for mye vann i mellom...
http://www.undervannsfoto.no/index.p...k=1&Itemid=140
Mvh Christian
Comment
Comment