Announcement

Collapse
No announcement yet.

Video fra Sørstraumen i Kvænangen. (Nord europas nest sterkeste strøm)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Video fra Sørstraumen i Kvænangen. (Nord europas nest sterkeste strøm)

Vet denne plassen var litt omtalt på forumet tidligere, såååå tenke jeg sku oppdatere forumet med en liten film derfra

Fikk lånt meg ett gopro3 til årets pinsetreff i Sørstraumen, å filmet litt / laget en film derfra.
    (fikk dugg på linse under noen dykk, så er litt vel mye grønn skjær/mørkt i noen av klippene dessverre.. men men.)

Ingen av klippene er under fullt ut max strøm. men en times tid unna ca, om jeg husker korrekt.

http://youtu.be/LTsBWmPno38

enjoy!
    Sist endret av the_dragon_no1; 13-08-2014, 23:51.
    I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Re: Video fra Sørstraumen i Kvænangen. (Nord europas nest sterkeste strøm)

ps.... burde sees i full HD

Comment

crap.... Sku kanskje ikke postet i go pro forumet.. meeeen kanskje admin/mod fikser det ?

Comment

Bra fart der ja, og flotte steinbiter!
        Hjelper med "fuktstrips" i UV-huset.
        Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
        dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+

Comment

Jepp skal komme meg tilbake dit snart! Ga virkelig mersmak for strømdykk (uv fotograf vettu ; ) Ikke langt unna hvor jeg bor egentlig. ..
          Hadde eg visst det kunne bli fukt inni gp kamera sku eg vært forut, men var bare ett lånt. . Bruler sjeldent gp kamera sjøl

Comment

Flotte filmer!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

Working...
            X