Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hus til Canon 600D

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Hus til Canon 600D

Hei,
    Jeg kjøpte meg EOS 600D for 2 måner siden og er veldig fornøyd med det. Ønsker nå å kjøpe et under vanns hus til dette. jeg har før brukt Canon G11 og g10 og kjøpte da husene Canon selger, jeg synes ikke disse er så gode.
    Lurer derfor på om noen kan anbefale noen gode sider å lese litt om de husene man kan kjøpe til 600D og noen tips til hva som er bra.

Sv: Hus til Canon 600D

Jeg kan ikke fortelle hva som er bra men jeg har kjøpt meg kamerahus til Eos 600D. Det ble et ikelite hus

Comment

du kan gå inn på www.ikelite.com
      der selger de alt av kamerahus tilhørende lys er på jakt etter samme huset selv
      ..Don't let it end with a bend..

Comment

Her er en side som har bra utvalg i uv-hus. ikke glem at du trenger godt med lys/blitz til uv fotografering :lamp:

http://www.camerasunderwater.co.uk/slrindex

Comment

http://scubagearreports.com/index.ph...d=36&Itemid=27

ville gått for nauticam !
          Dykking er ingen hobby!
          Dykking er en livstil!

Comment

Jeg ville gå efter et Sea And Sea hus..

Comment

http://www.kingfish.dk/sea-sea-rdx-600d-undervandshus

Comment

Da er det bare å begynne å lese og sammenligne Takk for hjelpen

Comment

Nauticam vs Sea and Sea? noen med erfaring?

Comment

Originally posted by Mr Blubb View Post
                    Nauticam vs Sea and Sea? noen med erfaring?
                    Nauticam lett! Større dybderate ,mer utstyr å bedre 2håndsverdi. Har snakket med de fleste uv-fotografene som årlig deltar på nm å de anbefaler nauticam.

Dykking er ingen hobby!
                    Dykking er en livstil!

Comment

Mere værdi.. Ja og du skal betale 7500 kr mere for det i udgangs punkt
                      Nauticam koster 17600 kr og det er garanterer uden port.
                      Sea and sea koster 10000 kr med fladport, så kan du lægge 3700 kr og så får du en Domeport med, så hus med fladport til standard linse og så kan bruges til en 60mm linse
                      Og en Domeport som kan bruges til fiskeøje kan du få og stadig betalt mindre end Nauticam uden port.
                      Dybderate... Sea and sea går til 60 meter, og kan sikkert presses lidt mere og det skulle være nok for de fleste ;0)
                      Ekstra tilbehør!!
                      Hvad kan du købe til Nauticam som ikke kan købes til sea and sea!!

Comment

Originally posted by Lars Cousteau View Post
                        Mere værdi.. Ja og du skal betale 7500 kr mere for det i udgangs punkt
                        Nauticam koster 17600 kr og det er garanterer uden port.
                        Sea and sea koster 10000 kr med fladport, så kan du lægge 3700 kr og så får du en Domeport med, så hus med fladport til standard linse og så kan bruges til en 60mm linse
                        Og en Domeport som kan bruges til fiskeøje kan du få og stadig betalt mindre end Nauticam uden port.
                        Dybderate... Sea and sea går til 60 meter, og kan sikkert presses lidt mere og det skulle være nok for de fleste ;0)
                        Ekstra tilbehør!!
                        Hvad kan du købe til Nauticam som ikke kan købes til sea and sea!!
                        Og hva med ikelite? leser mye bra om det, ser også at det er en del erfarne dykkere som bruker det.

Comment

I DK koster et Ikelite hus 9995, kender det ik så godt.
                          Men kan se at man kan få en del ekstra udstyr til det også.
                          Sea and sea er lavet i alu
                          Ikelite er lavet i en form for hård plast.
                          Hvad der er bedst, ved jeg ikke men de koster begge en hel del mindre end Nauticam

Comment

Ikke noe tvil om at det blir en av de 2 når prisen forskjellen er så stor.

Comment

Her et link til en meget god beskrivelse af Ikelite huset og mulighederne med det
                              http://www.danishdivers.com/shop/und...non-1373p.html

Comment

Working...
                              X