Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nattdykk, Husrevet på Vilamendhoo fra brygga til The sunset bar.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Nattdykk, Husrevet på Vilamendhoo fra brygga til The sunset bar.

Var på Vilamendhoo i jula. Vi valgte den øya siden den har et av de beste husrevene på Maldivene.

Her tar jeg et nattdykk med to av gutta som jobber på dykkesenteret. Videoen er vel i lengste laget, har tatt med litt fra hele dykket på en time. Det var utrolig aktivitet på Trivaliene de snappet en hver liten fisk som ikke passet seg.

Det er utrolig enkelt å dykke fra Vilamendhoo. Man går til dykkesenteret og skriver opp på tavla når og hvor man skal i vannet. Gutta på senteret frakter utstyret til exit point med 4hjuls traller. Etter dykke skriver man opp hvilket exitpoint man kom opp og hvor flaskene ligger. Hvert Exitpoint hadde et eget stativ hvor man kunne ta av og på utstyr og legge igjenn flaskene.

<a href="https://vimeo.com/57542085" target="_blank">
    Sist endret av Hunter; 18-01-2013, 20:24. Reason: Redigert en kortere versjon

Tøft! Hva har du filmet med?
    Hvilke lys?

Savnet litt mer nærbilder av ting og litt mer planlagte shots. men lyset har en tendens til å skremme bort fiskene på nattdykkene.

Comment

Re: Nattdykk, Husrevet på Vilamendhoo fra brygga til The sunset bar.

Canon 7d i Nauticam hus og Dragonsub Videolys.

Det er lite planlagte sener og regi. Filmer dykket fra A til Å, Jeg bruker ofte videoene til å dokumentere hvor jeg har vært og hva jeg så.

Comment

Ja det er jo veldig kjekt til det ser helt konge ut på det husrevet!

Comment

Arbeider...
        X