Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velkommen

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Velkommen

Etter ønske fra brukerne så oppretter vi et eget forum for bildekritikk her på Dykkesiden.

Du kan enten legge inn bildet ditt i ditt album her på Dykkesiden og deretter linke det inn i en tråd her i det nye forumet eller legge inn bildene direkte i ditt innlegg.

Vi oppfordrer alle som har meninger om bilder som legges ut å gi kommentarer til bilder.

Håper dette blir et bra tiltak og noe som brukerne setter pris på.

/Thomas
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

SV: Velkommen

Håper folket er ærlige så vi kan lære noe også
    Rune Edvin Haldorsen
    https://runehaldor.foto.no/

Comment

Så flott at vi har fått enget forum til dette! Håper mange bruker det, så får vi mye fint å se på og kommentere!

Men jeg har et søprsmål:
      Om man legger bildet ut her, så vet jo folk hvem som har tatt det. Betyr det da at man ikke kan bruke det i Dykkesidens fotokonkurranse?
      Da syns jeg det blir litt feil. Det er jo gjerne de bildene jeg er fornøyd med jeg vil høre meninger om...

Mvh Rajaa Renate

edit: la inn spørsmålet.
      Rajaa Renate Helle

<<Et godt bilde fanger verden slik vi kjenner den. Et fantastisk bilde viser verden slik vi aldri har sett den f�r>>.

Comment

Originally posted by rajaa:) View Post
        Om man legger bildet ut her, så vet jo folk hvem som har tatt det. Betyr det da at man ikke kan bruke det i Dykkesidens fotokonkurranse?
        Neida - du kan selvsagt benytte det i fotokonkurransen.

Ville dog ikke ha lagt det ut i samme måned som avstemmingen foregår.

/Thomas

Comment

Da har jeg lagt på en ny funksjon også i dette forumet for bildekritikk, nemlig at du kan rangere de ulike trådene.

Tenkte at dette kan benyttes ut fra hvor fornøyd du er med tråden (både bildet, forbedringer som er gjort, kommentarer som er kommet m.m.). Du kan endre din rangering når du måtte ønske. Man må være logget på for å kunne kommentere.

Rangeringen synes både på Bildekritikkforumets forside samt på den enkelte tråden.

Angi karakterer fra 0-5 hvor 0 betyr at du er lite fornøyd med emnet og 5 betyr at du er topp fornøyd.

Play around with it and have fun

/Thomas

Comment

Rangeringskolonnen er også sorterbar - klikk på kolonneoverskriften så kan du soretere slik at den enten viser de med best eller dårligst karakter først.

/Thomas

Comment

Arbeider...
            X