Announcement

Collapse
No announcement yet.

STJÅLET DYKKERUTSTYR

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: STJÅLET DYKKERUTSTYR

Bag med dykkerutsyr og klær stjålet på Gjøvik

Mandag kveld den 09.10.2006 dykket jeg sammen med en buddy fra stranda nedenfor pumphuset til Gjøvik Vannvek (relativt langt nord i Gjøvik by). Mens vi var under vann forsvant en bag hvor jeg hadde klær og noe dykkerutstyr. Bagen var rød og det sto NOR (Sparebanken) på den. I baggen var et blant anna et Agualung Calypso komplett ventilsett med Agualung Calypso octopus, en Suunto Geko dykkekompjuter, et par trefinger dykkerhansker,et dykkekompas, litt verktøy m.m.

Dersom noen skulle få noe mistenkelige gode tilbud på dette så vær på vakt.

Hilsen Mads

Comment

Originally posted by Andreas BS View Post
      Hvordan går det JWatto? Fikk du gjennomsalg hos politiet, eller skal det ta 3-4 mnd, så blir saken henlagt?

'Mistenkte' har jo blitt still på diverse forum i det siste iallefall

A
      Personen dette gjaldt ble dømt for overtredelsen

ew
      Einar Wiik
      Ålesund
      Orcaadopterbardykker;-)

Comment

http://www.dykkesiden.com/forum/index.php?topic=37181.0 forsvant fra pakken sin i posten et sted mellom pstnr 0864 i går ettermiddag og 8008 i dag. såvidt meg bekjent vil det være YTTERST få av denne computeren her til lands, så vær så snill å si i fra dersom du blir tilbudt en slik.

Forøvrig: send ALLTID som pakkepost og ikke brevpost så sant du har verdier over 10kr i forsendingen.
        "Dont worry about what anybody else is going to do; the best way to predict the future is to invent it"
        -Alan kay 1979

Comment

Originally posted by Epilog View Post
          http://www.dykkesiden.com/forum/index.php?topic=37181.0 forsvant fra pakken sin i posten et sted mellom pstnr 0864 i går ettermiddag og 8008 i dag. såvidt meg bekjent vil det være YTTERST få av denne computeren her til lands, så vær så snill å si i fra dersom du blir tilbudt en slik.

Forøvrig: send ALLTID som pakkepost og ikke brevpost så sant du har verdier over 10kr i forsendingen.
          eller som norgespakke/verdipost/rekommendert slik man alltid har sendingsnummeret og forsikring på innholdet i den opptil 10store om jeg ikke tar helt feil....

Comment

A

Personen dette gjaldt ble dømt for overtredelsen

ew
            flott!!! håper han fikk 20 000kr i bot og 3 år fengsel!!! :

Edit: rettet quoteing. mvh Dag Deberitz, global moderator
            Dykking er ingen hobby!
            Dykking er en livstil!

Comment

10.000 kr i dusør til det tips som gjør at jeg får tak i utstyret mitt og de som tok det!

Fikk bilen tømt for en ombyggd Inspiration RB, Bare XCD2 drakt, Santi vams, verktøy m.m.

For bilder og mer info: www.staven.no

mvh Robert
              - No amount of planning will ever replace dumb luck.

Comment

Natt til onsdag 10.10 ble bilen min (Hvit SAAB 900 1988, regnr VE 73722) borte fra parkeringsplassen sin i Midtbyen i Trondheim. Kjennetegn: to antenner bak, ikke hengerfeste, "Dykkergruppa NTHI"-klistremerker på sidevinduer bak.

I tillegg til at bilen i seg selv var en uvurderlig del av dykkeutstyret mitt inneholdt den også følgende utstyr:
                15x200 flaske (Gul med fot, uten nett, sticker fra Aarum dykkerskole i Fredrikstad og 02-rensemerke).
                Garmin 12XL GPS (Svart håndholdt GPS med litt limmerker og irret antennesokkel).
                Ricoh R3 (Linsedeksel delvis i ustand)
                Halcyon STA modulær, 3kg negativ
                Viking draktbag merket med "Sveinung Bakken"
                SonyEricsson HBH-662 (Blåtannhandsfree til øret)
                SonyEricsson billadere (Noname, ny og gammel type)
                Svart blybelte (Stålspenne, 2x 4kg klumper)
                Gult blybelte (Stålspenne, 3x 2kg klumper)

Om noen blir tilbudt å kjøpe noe av dette, eller på annen måte kommer over noe som kan stamme fra bilen min så si ifra. Kontaktinfo på min profil.

Bilder og mer info her:
                http://www.dykkesiden.com/forum/index.php?topic=41311.0
                BlenderMid: Nitrox/Trimix blenderprogram til alle mobiler
                Sveinung K. B.

Comment

om noen i Trondheim eller her får tilbud om å kjøpe en oransje/rød? benemec blinker merket med en T (om den ikke er fjernet da) venligst si fra.

Den har også bungee i flerfarger rundt den.

Ble stjålet natt til søndag 21okt etter et bilinbrudd.
                  Bilen fikk heldigvis stå og det gjorde utstyret i bagasjerommet også.
                  Men gudene vet at de prøvde å stjele den vitner teningslåsen om. den var herpa.

Og om du hører om noen som skryter av et "brekk" i en svart audi i trondheim, si fra så vil situasjonen bli løst en gang for alle.

Annet utstyr ble også stjålet, men usikkert hva enda.
                  He who hesitates...Masturbates!

Comment

innbrudd i bilen i oktober. tjuven fikk med seg mitt helt nye, fremdeles innpakkede, kompass sk7, fikk aldri sett det
                    dessuten 18kg bly... og masse annet som ikke hører til her, bl.a nesten alt mitt vintertøy.

dette er vel umulig å finne igjen, men.... øyunn sparre, 99480899

Comment

I Rogaland, Kværnaland på Jæren.
                      Se denne linken:

http://www.dykkesiden.com/forum/inde...4037#msg354037

mvh
                      Dag Deberitz
                      Global moderator
                      mvh
                      Dag Deberitz, Færvik, Tromøy, Arendal- dagbritz(krøllalfa)online.no

Comment

SV: STJÅLET DYKKERUTSTYR (VideoRay Deep Blue )

VideoRay Deep Blue

Vår demo ROV VideoRay Deep Blue er blir stjålet fra vårt nye bygg i natt
                        Hvis noe får tilbud om og kjøpe en slik setter jeg pris på om dere tar kontakt med meg
                        Attached Files
                        Med vennlig hilsen/Best regards
                        Jonny Østvand
                        Produktansvarlig/Productmanager
                        Videoray®/Reiku®/Decril®

Eikveien 11,3036 Drammen
                        Postboks 2274, Strømsø, 3003 Drammen
                        Tel.: +47 32 26 13 06
                        Mob.: +47 90 90 53 83
                        Fax: +47 32 26 13 99
                        www.miltronic.no

Comment

Sv: STJÅLET DYKKERUTSTYR

Pokker!

Jeg har blitt frastjålet et flaskesett med bakplate/harness. (men heldigvis ikke vingen).

Det er et D6 300bar Poseidon sett. Lakkert gult med sorte gummiføtter. Toppen av flaskene er lakkert grå. Settet er noe rustent og preget av tidens tann. Bakplaten er av rustfritt stål, uten spesielle kjennetegn. Webingen er av merket Beaver.

Serienummer på flaskene er:
                          IWKA 2 574 G 42864
                          IWKA 2 574 G 20220

Blir du tilbudt dette settet eller kommer over det på annen måte setter jeg stor pris på om du enten ringer politiet eller meg.

Og hvis du som har rappa det leser dette så returner settet så skal jeg trekke anmeldelsen.

Mvh
                          Bernt
                          92648923

Comment

Working...
                          X