Announcement

Collapse
No announcement yet.

DIR utstyr

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: DIR utstyr

Originally posted by Esp1 View Post
    Originally posted by KimAnton View Post
    Originally posted by Esp1 View Post
    Originally posted by Eirik Kjos View Post

Han hadde ingen produkter fra halcyon utenom selve vingen.
    Ingen ekte DIRer med andre ord. Det er ikke DIR før det er laget i Florida og testet i Wakula... :blabla:

Eller er det bare motebeviste DIR-wannabe's som kjøper Halcyon...
    Enda en gang du snakker om ting uten å ha det minste peiling, skjønner ikke åssen du gidder å drive med sånt.
    Ironi er vanskelig ser jeg.

Det må da være rom for både ironi, sarkasme og et par småprovoserende uttalelser på dette forumet. Desstor flere DIR wannabes som hopper, dessto morsomere er det :thumb:

Når det gjelder DIR som konsept så vet jeg det jeg trenger å vite. Så det så.
    Når man ikke har noe annet å komme med enn virkelig tomme kommentarer basert på manglende kunnskaper og erfaring er det smart å holde det for seg selv. Vanlig fornuft, vettu..

Det har blitt sagt (flere ganger) att utstyr fra Halcyon er på ingen måte noe krav i DIR-dykking. Men det klarer du, på en imponerende måte, totalt ignorere.

Hva med å dykke litt med noen som praktiserer denne DIR-stilen du så ivrigt uttaler deg om?

Det burde være av interesse for deg som en helt fersk, oppegående dykker å få i hvert fall noe grunnlag å skrive om det? Hvem vet, du kunne også lære deg noe nyttig.

Edit: en del..
    "...must wear black...must wear black...must wear black..."

Comment

Hva er egentlig DIR. Er det en måte å bevege seg under vann/teknikk, eller er det utstyret? Skjønner ikke helt detta jeg

Comment

Originally posted by wickwire2000 View Post
        Hva er egentlig DIR. Er det en måte å bevege seg under vann/teknikk, eller er det utstyret? Skjønner ikke helt detta jeg
        Vær snill.. Prøv å lese litt i uttallige diskusjoner
        MED tilhørende linker, så slipper vi at folk tilter
        i sommervarmen...

Arnt Eirik
        Alt for varmt her i 26 grader varme Berlevåg..
        [center]IshavetsDykkerklubb
        Berlevågnytt

Comment

Originally posted by wickwire2000 View Post
          Hvis du søker litt her i forumet så finner du svar på veldig mye. Det kan være vel så lurt som å poste 35 innlegg på under et døgn!

Det er veldig få emner som ikke er berørt på forumet allerede, så hvis du trykker "Søk" halvparten av gangene du trykker "Nytt innlegg", så får du nok svar på ting du vil vite.
          Mvh
          Øystein Sanne
          Sanne.com

Comment

Arbeider...
          X