Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen så har erfaring med ScubaPro sin EverTec skalldrakt?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Noen så har erfaring med ScubaPro sin EverTec skalldrakt?

As topic.
    Sitter og ser på den på scubastore. Er til overkommelig pris og alt det der. Ser ut for at dem kommer i "normal" størrelser og. Men er det noen her til lands så har brukt, eller bruker ?

Re: Noen så har erfaring med ScubaPro sin EverTec skalldrakt?

Jeg har hatt denne i ca 2 år og brukt den på rundt 60 dykk. Det jeg liker med drakten er at den er lett og tynn i stoffet og har god bevegelighet. Ingen problemer med å nå kranene. Bruker scubapro fjord rock boots og synes den løsningen er grei.
    Det er noen ting jeg ikke liker så godt, det ene er at snittet er sånn at den blir litt stor i overkroppen i forhold til i beina. Og jeg synes plasseringen av utventilen er for langt frem på armen, så jeg har flyttet den lenger bak for å kunne dumpe lettere fra horisontal trim. Lommene er greie nok, men litt små og trange så det kan være vanskelig å få ting nedi når man er i vannet.
    Alt i alt har jeg vært fornøyd med drakten, og til den prisen er det mye drakt for pengene. Så om du finner en størrelse som passer er det en god drakt til en fin pris.
    Stig

Comment

Arbeider...
    X