Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suunto D9 - trådløs sender

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Suunto D9 - trådløs sender

Har alle D9 mulighet mulighet for bruk av trådløs sender? Ev. Hvordan sjekker jeg om dette er tilfelle? Kan jeg sjekke Serienr, alder, modell.. Og hvordan er erfaringene?

Sv: Suunto D9 - trådløs sender

Originally posted by Espen askeladd View Post
    Har alle D9 mulighet mulighet for bruk av trådløs sender?
    Ja.
    Fra første stund, alt med D9 navnet.

Fredrik
    www.fue.no

Comment

Hei.
      Har selv en D9 med sender og jeg tror nok alle er bygget for å ta imot dette signalet ja.
      Hvis du har planer om å skaffe en slik for å benytte den som dykkecomputer så er min anbefaling å styre unna. Den er etter min mening alt for liten til å benytte en kald vinterdag med tørrhansker og masse utstyr her i Norge. Skal du bare kosedykke om sommer eller i sydligere farvann så egner den seg bra.
      Mulig jeg bare begynner å se dårlig og jeg klarer ikke å sette på lyset på min når jeg har på hansker.

Dette er bare min erfaring, mulig du ville vært fornøyd men husk at til den prisen så får du mye å velge i blant computere.
      Frode

Comment

Tanken er jo at jeg skal bruke den hjemme også, og ja - da er det oftest med tykke hansker. Saken er at jeg kan få kjøpt en brukt, i flott stand og akkurat skiftet batteri. Og prisen er 3500, og det synes jeg ikke er ille - eller..

Comment

Jeg betalte 4000 inklusiv sender.

Klokka er kul. Punktum.
          Frode

Comment

Arbeider...
          X