Ok kjære forumryttere. Fyr løs!! ;D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvordan fester dere bolt snap'en på langslangen?
Collapse
X
-
Sv: Hvordan fester dere bolt snap'en på langslangen?
Originally posted by decade View PostOm du ikkje gid knoting med knuter, tar du bare ein passelig o-ring og trer in på slangen bretta den gjennom d-ringen og inn på slangen igjen.
Comment
-
Originally posted by krogstad72 View Postlurer du på hvordan man fester eller hvor man fester og trer slangen
bk
Comment
-
I min internettjakt etter greie løsninger kom jeg også over denne siden her som jo forøvrig også viser hvordan knuten knyttes med forklaring for hvert steg og hvis man ser helt nederst på siden står det også at de tidligere anbefalte å bruke o-ringer, men at de nå heller anbefaler en "hose clip retainer". Denne syns jeg jo så ganske kjekk ut hvis man gidder å bruke penger på slikt.
Comment
-
Originally posted by lambi666 View Posttre bissekroken på slangen ned mot 2 trinnet , surr deretter noen runder svart elektrikertape på hver side. Lett å fort å det holder
Henger man seg opp i noe og man må løs raskt er det greit å bare kutte taubiten/strikket/o-ringen og ikke måtte kutte hele slangen (med de ulempene det medfører).
Mvh
Bernt
Comment
Comment