Announcement

Collapse
No announcement yet.

Øreolje.... Er dette lurt å bruke penger på??

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Øreolje.... Er dette lurt å bruke penger på??

Har noen prøvd ut dette produktet??

Er det noe en bør ha med seg sammen med talkum og glidelåsvoksen når en skal ut på tur, eller kommer det i kategorien nice useless stuff?

Sitat fra Remi i spørsmål om luftsett og ventiler

Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

Sv: Øreolje.... Er dette lurt å bruke penger på??

Selv bruker jeg regelmessig rapsolje eller annen luktsvak olje i øregangen... Enten en dråpe eller påført med q-tips. Før jeg startet med dette hadde jeg regelmessig smerter etter dykking, så det er et behov.
    Teorien er vel olje før man hopper uti, eller sprit/eddik etter man kommer opp. Sistnevnte kan ha en tendens til å tørke ut huden i øregangen.
    En kombinasjon av de to er fullt mulig om man stadig plages av smerter/tette øreganger.

En real øreskylling hos legen er også penger vel brukt. Utrolig hvor mye groms dem fikk ut av meg ;D
    Blindern Akademiske UndervannsSelskap
    Oslo FridykkerKlubb

Comment

Sv: Øreolje.... Er dette lurt å bruke penger på??

Originally posted by froskegutten View Post
      Har noen prøvd ut dette produktet??

Er det noe en bør ha med seg sammen med talkum og glidelåsvoksen når en skal ut på tur, eller kommer det i kategorien nice useless stuff?
      Popoulært i Sverige hvor det dykkes mer i ferskvann og stillestående vann.
      Funker slik det er beskrevet at det skal gjøre
      Så i den grad noen opplever irritasjon i ørene i forbindelse med dykking kan det absolutt være en nyttig ting.

bk

Comment

Arbeider...
      X