Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feste kniv på bcd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Feste kniv på bcd

Jeg har en seaquest pro qd som jeg gjerne vil feste kniven i. Den har to hull på siden som er ment for knivfeste. Jeg har tenkt å bruke morakniven siden jeg allerede har en liggende. Hvordan får jeg festet slira til? Noen ideer?

Sv: Feste kniv på bcd

Ingen som har gjort dette? Vet at mange her inne bruker morakniven. Hvor og hvordan fester dere den?

Comment

Bruker vanligvis gaffateip og setter kniven fast på en slange, du kan lage 4 hull på slira som passer til strips, så kjøper du strips som akkurat er store nok til å entres gjennom hull på bcd, da trer du strips gjennom bcd sin bakside først og så gjennom slira og tilbake gjennom samme hull, når du strammer strips vil hodet/låsen på stripset være større enn selve hullet på bcd, bare husk at strips må ha plastlås og ikke metall

Comment

hadde pro qd før jeg bytta til vbh og da hadde jeg en seaquest wave på siden av bcd med passende skruer. funka fint det og kniven kan du nok kjøpe av meg hvis det er interresant

mvh per oscar
        To dive or not to dive?

what a stupid question!

Comment

Fant ikke den kniven på nettet. Har du noen bilder av den?

Comment

haha husket litt feil ! her er link : http://www.scubastore.com/scuba-divi...squeeze/4620/p
            To dive or not to dive?

what a stupid question!

Comment

Arbeider...
            X