Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til problem med Apeks XTX200 Ventilsett

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

Sv: hjelp til problem med Apeks XTX200 Ventilsett

Originally posted by skjelvik View Post
    Originally posted by Tom Ivar View Post
    Hvorfor kjøpe xtx200 når xtx50 er ca likt?
    Mer bling!
    Helt enig her. Mer bling 8)

Ellers er både XTX200 og XTX50 knallgode ventiler, har hatt dem et drøyt år selv og stortrives med dem.
    Dykker i "god" dir-stil, men savner helmasken når det er iskaldt og/eller fullt av brennmaneter/kloakk...

Comment

Originally posted by Rune Paulsen View Post
      Originally posted by Sprell View Post

Hei.
      Jeg har et Apeks XTX200 Ventilsett.

På overflaten blåste det svakt ut luft. Jeg dunket litt i det og det stoppet å blåse.
      Jeg tok det under vann igjen (20 cm) så blåste det ut igjen, tok det opp så stoppa det å blåse.

Noen så vet hva jeg kan gjøre, eller hva som er galt ?

Det er helt nytt.

For meg høres det ut som det er hevearmen mot membranen som er kommet litt ut av stilling. Den trenger litt justering
      Er dette noe jeg kan jøre sjøl ? eller bør jeg ta det med meg til den lokale dykkerbutikken ?
      (bare synd jeg er på jobb i 8 dager før jeg får testet alle gode tips og forklaringer)

Comment

Originally posted by Rune Paulsen View Post

Hei.
        Jeg har et Apeks XTX200 Ventilsett.

På overflaten blåste det svakt ut luft. Jeg dunket litt i det og det stoppet å blåse.
        Jeg tok det under vann igjen (20 cm) så blåste det ut igjen, tok det opp så stoppa det å blåse.

Noen så vet hva jeg kan gjøre, eller hva som er galt ?

Det er helt nytt.

For meg høres det ut som det er hevearmen mot membranen som er kommet litt ut av stilling. Den trenger litt justering
        Er dette noe jeg kan jøre sjøl ? eller bør jeg ta det med meg til den lokale dykkerbutikken ?
        (bare synd jeg er på jobb i 8 dager før jeg får testet alle gode tips og forklaringer)
        Jeg anbefaler deg å få ditt lokale dykkesenter til å gjøre jobben for deg. Jobben tar ikke mer enn 2 min og er utstyret kjøpt nytt eller servet av dem tiligere burde de ikke ta noe betalt.
        When Chuck Norris puts on his YBOD, everyone else dies.

Comment

Denne skal vel strengt tatt ikke blåse under vann i noen stilling, kun når du puster på den.

Comment

Arbeider...
          X