Hei
Ettersom dette forumet er stappet med velartikulerte og særs intelligente mennesker håper jeg på rask hjelp.
Jeg er i ferd med å kjøpe ny tørrdrakt. Jeg har sett på en Aqualung Intruder men det ser ikke ut til at denne finnes eller så er den bare veldig ny. Det er en såkalt compressed neopren
Jada, jeg har vurdert skall også men p.t. er jeg litt på denne drakten som butikken skryter så av. Ønsker derfor ikke argumenter for og imot skall/neopren da dykkesiden har nok av gode poster om dette allerede.
Noen som har noe kjennskap til denne drakten? Bra/Dårlig, link til tester etc. Finnes ikke noe på google desverre.
Har sendt mail til Aqualung men de svarer foreløpig ikke.
På forhånd takk for all hjelp.
Ettersom dette forumet er stappet med velartikulerte og særs intelligente mennesker håper jeg på rask hjelp.
Jeg er i ferd med å kjøpe ny tørrdrakt. Jeg har sett på en Aqualung Intruder men det ser ikke ut til at denne finnes eller så er den bare veldig ny. Det er en såkalt compressed neopren

Noen som har noe kjennskap til denne drakten? Bra/Dårlig, link til tester etc. Finnes ikke noe på google desverre.
Har sendt mail til Aqualung men de svarer foreløpig ikke.
På forhånd takk for all hjelp.
Comment