Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lykt-ukjent importør/forhandler

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Lykt-ukjent importør/forhandler

Jeg er i besittelse av en lykt av fabrikat UNDERSEA som jeg trenger en del til. Er det noen som kjenner til hvor man kan få tak i deler til denne. Har vært i kontakt med dykkersenteret der jeg kjøpte den, og fikk opplyst at lykten ikke lenger blir produsert, eller tatt inn til Norge. Delen jeg trenger er den gjengede koppen dere ser i bakkant på lykten

Lykten ser slik ut, kan noen hjelpe ???
    Attached Files
    Sykkel, Kajakk og Dykking

Re:Lykt-ukjent importør/forhandler

Er dette bare en plugg? Eller har denne koppen en funksjon?

Hvis det bare er en plugg, ville jeg prøvd å finne en i bekjentskapskretsen som kunne nok mekanisk til å lage en ny. Eller ta kontakt med den lokale yrkesskolen, og spørre om de kan lage en ny til deg.

Gandi

Comment

Godt tips

Dette er et gjenget lokk som når den skrues inn trykker på en microbryter som igjen tenner lampen.

Vil gjerne ha en orginal del, men tipset om yrkesskole var bra :

Comment

Ser gjengene i lykta bra ut? Kan kanskje være lurt å ta med både plugg og lykt til den som skal lage ny plugg til deg.

Gandi

Comment

Ja, det er sikkert det lureste :-\

Comment

Originally posted by Bertram
            Jeg er i besittelse av en lykt av fabrikat UNDERSEA som jeg trenger en del til. Er det noen som kjenner til hvor man kan få tak i deler til denne. Har vært i kontakt med dykkersenteret der jeg kjøpte den, og fikk opplyst at lykten ikke lenger blir produsert, eller tatt inn til Norge. Delen jeg trenger er den gjengede koppen dere ser i bakkant på lykten

Lykten ser slik ut, kan noen hjelpe ???
            har et par slike lyktehus på lager, både med og uten ladeplugg bake. Si fra hvis du ikke får det ordnet.

remi
            "den som går ned i sjøen uten å komme opp med dyp forståelse og beundring for det han har sett, har ikke annet igjen i livet enn å vente på døden, for

Comment

Hei Remi
              Ladeplugg og bryter er nytt, men det lokket som sitter over er gjengene dårlige på. Har du et slikt et å selge????

Comment

Arbeider...
              X