Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig våtdrakt?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Billig våtdrakt?

Jeg er på vei til Sharm og har lyst på en billigst mulig våtdrakt. De dukker jo gjerne opp her og der når badesesongen nærmer seg, men ikke nå... Noen som har noen tips? Jeg har vært på Smart Club Alnabru, XXL Alnabru, Europris Strømmen og Kløfta, Lidl Jessheim. Det var bare XXL som hadde, men det var fine, dyre drakter.
    manathea

SV: Billig våtdrakt?

http://www.scubastore.com/

Comment

SV: Billig våtdrakt?

Originally posted by mathea View Post
      Jeg er på vei til Sharm og har lyst på en billigst mulig våtdrakt. De dukker jo gjerne opp her og der når badesesongen nærmer seg, men ikke nå... Noen som har noen tips? Jeg har vært på Smart Club Alnabru, XXL Alnabru, Europris Strømmen og Kløfta, Lidl Jessheim. Det var bare XXL som hadde, men det var fine, dyre drakter.
      Tja, kom akkurat fra Sharm, og valgte å ikke pakke drakt. Der jeg var (Hilton Sharkes Bay) koster det 8€ for å leie drakt en dag (Sinai Dive Club) - ikke så fryktelig sum, samt at du slipper å bruke bagasjeplass på drakt, slipper å skylde, og slipper å slepe med deg en (våt) drakt hjem igjen Ta heller med deg computeren din, Imodium og Idoform !

My 2 cents
      Beauty is in the eye of the beerholder!

Comment

Arbeider...
      X