Announcement

Collapse
No announcement yet.

dykkebag

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• saphiens
    replied
    SV: dykkebag

Originally posted by Epilog View Post
    Originally posted by lambi666 View Post
    plastkasse er jo kanskje det sikreste istedet for bag , men ikke like lett å transportere.
    dui-bagen var jo stor + ok pris , men må innrømme den så ikke like solid ut som di 2 andre:?

hvor mange liter var den BodyGlove bagen?
    den ser ikke så solid ut, og den føles heller ikke veldig solid ut. men jeg har gitt min MYE juling, og den holder seg bra. men dersom du først skal ha en sånn bag, kan det jo faktisk være en idé å titte på hva some finnes av hockey-bagger. De er romslige og solide med flere lommer.
    Litt usikker på hvilken bag du henviser til, men BodyGlove'en min har tålt mye juling, en anna ting som kan trekkes frem er at den har hjul som gjør at en kan bruke den til "trillekoffert". Greit når er på farten!

Legg inn en kommentar:

• Epilog
    replied

plastkasse er jo kanskje det sikreste istedet for bag , men ikke like lett å transportere.
    dui-bagen var jo stor + ok pris , men må innrømme den så ikke like solid ut som di 2 andre:?

den ser ikke så solid ut, og den føles heller ikke veldig solid ut. men jeg har gitt min MYE juling, og den holder seg bra. men dersom du først skal ha en sånn bag, kan det jo faktisk være en idé å titte på hva some finnes av hockey-bagger. De er romslige og solide med flere lommer.

Legg inn en kommentar:

• saphiens
    replied

110L

Legg inn en kommentar:

• tgeir84
    replied

Originally posted by saphiens View Post
    Den har Richard og Thomas,så du kan jo kjike på demms

Legg inn en kommentar:

• lambi666
    replied

Legg inn en kommentar:

• salo
    replied

Standard issue solid plastkasse var ikke aktuelt?

Koster slikk og ingen ting, tåler det meste av juling, nokså spruttett hvis du kjøper med lokk og kan stables. Men scorer kanskje ikke høyt på ergonomi...

Sist pris jeg hørte var ca 200 (Norplasta i Stjørdal) ved fabrikkutsalg i tilstrekkelig mengde, er da snakk om rimelig stor kasse med skyvelokk i god og hard plastkvalitet.

Legg inn en kommentar:

• saphiens
    replied

Du har denne:BodyGlove BG228, 110-L Explorer Wheeled DiveBackPack

Jeg har denne selv og er strålende fornøyd med den. Får plass til alt utenom drakt og flaske.

Billigere alternativ med mer plass som virker fornuftig: Scubapro Resort Twin bag XL

Enda en: DUI Large Gear Bag

Legg inn en kommentar:

• lambi666
    startet et emne dykkebag

dykkebag

heisann , jeg er på jakt etter en dykkebag som rommer det meste som bla , vinge , svømmeføtter , drakt , lykt + + + og helst et tørrom til klær o.l.
    har scrolla div sider men finner ikke noe spesifikk størrelse eller erfaringer fra andre!

er snakk om prisklasse under 1000kr. noen som har en skikkelig god bag å anbefale?

Anders
Arbeider...
X