Originally posted by Epilog
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dykkebag
Collapse
X
-
SV: dykkebag
-
Originally posted by lambi666 View Postplastkasse er jo kanskje det sikreste istedet for bag , men ikke like lett å transportere.
dui-bagen var jo stor + ok pris , men må innrømme den så ikke like solid ut som di 2 andre:?
hvor mange liter var den BodyGlove bagen?
Legg inn en kommentar:
-
Originally posted by saphiens View PostEnda en: DUI Large Gear Bag
Legg inn en kommentar:
-
plastkasse er jo kanskje det sikreste istedet for bag , men ikke like lett å transportere.
dui-bagen var jo stor + ok pris , men må innrømme den så ikke like solid ut som di 2 andre:?
hvor mange liter var den BodyGlove bagen?
Legg inn en kommentar:
-
Standard issue solid plastkasse var ikke aktuelt?
Koster slikk og ingen ting, tåler det meste av juling, nokså spruttett hvis du kjøper med lokk og kan stables. Men scorer kanskje ikke høyt på ergonomi...
Sist pris jeg hørte var ca 200 (Norplasta i Stjørdal) ved fabrikkutsalg i tilstrekkelig mengde, er da snakk om rimelig stor kasse med skyvelokk i god og hard plastkvalitet.
Legg inn en kommentar:
-
Du har denne:BodyGlove BG228, 110-L Explorer Wheeled DiveBackPack
Jeg har denne selv og er strålende fornøyd med den. Får plass til alt utenom drakt og flaske.
Billigere alternativ med mer plass som virker fornuftig: Scubapro Resort Twin bag XL
Enda en: DUI Large Gear Bag
Legg inn en kommentar:
-
dykkebag
heisann , jeg er på jakt etter en dykkebag som rommer det meste som bla , vinge , svømmeføtter , drakt , lykt + + + og helst et tørrom til klær o.l.
har scrolla div sider men finner ikke noe spesifikk størrelse eller erfaringer fra andre!
er snakk om prisklasse under 1000kr. noen som har en skikkelig god bag å anbefale?
AndersTagger: None
Legg inn en kommentar: