Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feste cannister til en vingevest

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Feste cannister til en vingevest

Skal feste en cannister som er ø80 og l 350mm til en Black Diamond vest. Har bryteren på lokket så jeg vil ikke feste den i flasken. Noen tips?

SV: Feste cannister til en vingevest

med litt webbing og en beltespenne rundt livet ?
    When Chuck Norris puts on his YBOD, everyone else dies.

Comment

ja har tenkt på det , men synest eg har nok spenner og klips fra før ,så tenkte kanskje noen hadde festet cannisteren direkte til vesten.

Comment

Hei.

Har laget feste til cannister lykt på min BD, funker toppers.

Har en cannister på Ø130X360mm og tung som fy... ;D

Dette gjorde jeg:

1. Finn tak i 30-40cm webbing eller som jeg brukte, ei fibersurrestropp...

2. Demonter høyre "magebelte". (skru ut de 2 skruene som holder magebeltet på plass)

3.Lag 2 hull i webben som passer til minst 2 av justerings hullene som er på det orginale magebeltet. Jeg brukte den nederste hullraden.

4. Skru fast webben med den nederste skruen til magebeltet slik at webben kommer i klem mellom magebeltet og festet til magebeltet. Lurt å dobbeltsikre hele webben med å enten stripse eller sett inn en ekstra skrue gjennom det ledige hullet i magebeltet og til det 2 hullet du laget i webben.

5. Tre webben bakfra og frem, gjennom blylomme-lommen til det fremste orginale plastklipset like bak hurtigspennen. Webben blir da å ligge på innersiden av blylommen som kan brukes som normalt.

6. Selve cannistern fester jeg som vanlig med beltspenne på "ny" webben. Beltespennen kommer bak blylommen slik at cannisteren sitter som støpt og blylommen fungerer som en ekstra sikring mot at beltespennen skal løsne.

Mvh
        Frode R
        www.isdykk.no

Comment

Arbeider...
        X