Announcement

Collapse
No announcement yet.

vaske utstyr i vaskemaskin?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: vaske utstyr i vaskemaskin?

Originally posted by kennyboss View Post
    Ps! pain is my middelname

Noooo... stupid er mellomnavnet ditt..

Helt siden propan hendelsen har dette tatt av.

Men for å svare seriøst. nei du bør ikke vaske det i vaskemaskinen..kun ferskvann er nødvendig.
    Om du vil ødelegge det, be my guest.

Comment

Jeg bruker å ta en tur innom en vaskehall for biler rett i nærheten. Da får du vasket flaska di samtidig.
      Ta på alt utstyret så får du puste også. NB! husk å gå ut når du kommer i nærheten av 50bar.. og husk sikkerhetsstopp på vei ut, passe tid er når poleringsvoksen legges på. Dropp forvask så ungår du deco... ;D

Comment

Originally posted by Makka View Post
        Jeg bruker å ta en tur innom en vaskehall for biler rett i nærheten. Da får du vasket flaska di samtidig.
        Ta på alt utstyret så får du puste også. NB! husk å gå ut når du kommer i nærheten av 50bar.. og husk sikkerhetsstopp på vei ut, passe tid er når poleringsvoksen legges på. Dropp forvask så ungår du deco... ;D

Hehehehehhee..

Comment

Vi vasker røykdykkermaskene i vaskemaskin etter brann. Brannvesenet har en industri-vaskemaskin med et spesielt vaskeprogram for vask av røykdykkermaske. Putter maskene i vaskeposer. Blir knallbra.

Vanlig dykkerutstyr ville jeg ikke puttet i en vanlig vaskemaskin. Eneste jeg kunne tenkt meg å puttet i maskinen måtte være hansker og hette. Eventuelt våtdrakt for det som har det. Såg faktisk egen såpe for våtdrakt i vaskemaskin en gang.

mvh
          Morten
          Morten

Comment

Poseidon reklamerte tidligere (med de draktene de fortsatt selger) med at man kan vaske dem i vaskemaskin, på ullprogram.
            Jeg ville nok ha latt glidelåsen forbli åpen, for å gi den fleksibilitet nok til å tåle påkjenningen, men bortsett fra det burde det gå helt fint. Har snakket med folk som har gjort dette tidligere uten problem.
            MEN, dette gjelder drakt, votte/hetter osv, ikke ventiler eller ting av hard plast/metall osv.

Du kan med fordel også vrenge drakta, hive den i badekaret (eller noe lignende), fylle opp med vanlig dusjsåpe, og la det ligge der en stund. Husk å tørke godt inni støvlene

/Sc

Comment

Arbeider...
            X