Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andre vinger enn Halcyon

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Andre vinger enn Halcyon

Jeg lurte på om noen hadde gode erfaringer med andre vinger enn Halcyon... Jeg skal ha en vinge som er DIR, men som ikke behøver være Halcyon. Har tenkt på Agir, men har også sett på Diverite sine. Er ikke interessert i noe juletre. Det skal være en single bladder på mellom 50 og 65 lbs, med harness alla Halcyon (5 D-ringer) - vil ikke ha noe "IQ-harness" eller noe med chest-strap eller annet tull - min mening :P

Noen som vet hva Stavanger dykkesenter tar for sine Diverite Classic med plate og harness? Har sendt mail, men vil ha svar ikveld...

Noen som har priser på hva en kan få en Halcyon Explorer 55 i Norge, og hvor...

/Jabb

Re:Andre vinger enn Halcyon

Jeg er også interessert, så svar helst i forumet (og ikke PM) - så kanskje flere som lurer får svar også

- Tarjeiv

Comment

det er jo ingen grunn til tvile, det må jo bli en Halcyon. det er den eneste vingen som det står DIR på, og da er man jo sikker på at det stemmer.
      tøft merke forresten
      hilsen JP
      www.dykkepedia.com

www.fiskipedia.no

Comment

Ta en titt innom her.
        http://www.dktechgear.dk/
        Skal komme nye vinger nede hos Peter Fjeldsten i Danmark som skal være 100 DIR.
        Bedre kvalitet enn Halcyon og billigere.
        (dette er det ikke jeg som påstår)
        Disse er laget i Tsjekkia.
        Lommer ikke før 1.august men kan kanskje være verdt å vente på.
        Han har også egenproduserte bakplater med webbing og det som skal til.

Dykkecomback i juli 2010 etter 6 år som landkrabbe.

Comment

Oxycheq http://oxycheq.com/ kommer også med vinger som i følge ryktene skal være både DIR og bra.

Kristian

Comment

Arbeider...
          X