Announcement

Collapse
No announcement yet.

seaquest pro QD eller Seac sub pro 2000

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• seaquest pro QD eller Seac sub pro 2000

Hei folks...

Tror jeg har et lite luxus problem jeg. Har nemmelig to BCD'er som jeg liker veldig godt. Men jeg syns vel at to er en for mange (naar det gjelder BCD'er), saa jeg tenkte liksom aa selge en av de. Men saa er jeg liksom litt i tvil om hvem av de som er den beste.

Kjopte seac sub'n for litt over to aar siden, fikset da slik at jeg kan feste 2 tanker til den med bolter og flattjern og greier. Er veldig fornoyd med den, men digger ikke losningen for feste av blylommene. Har nemmelig mistet en lomme en gang, og det er en gang for mye.

Saa kjopte jeg sea quest'n da jeg paa jorden-rundt reise fant ut at jeg ville dm'e litt i Thailand, og trengte eget utstyr. Er veldig fornoyd med denne vesten ogsaa, og da spesielt feste anordingen for blylommene. Er bare litt usikker paa om jeg kan ha like mye bly i lommene paa denne som i seac sub'n. Er ogsaa litt i tvil om jeg kan overflytte "to flaske systemet" over til denne vesten. Har forovrig enda ikke provd denne vesten i kaldt vann pga at jeg naa er i Canada og denne vesten er hjemme...

Saa hvis folk med erfaringer angaaende disse to vestene kunne gi meg noen gode tips om hva jeg bor gjore, vil jeg vaere evig takknemmelig...

Hilsen Andersen
    I don't want to be mister pink...

Re:seaquest pro QD eller Seac sub pro 2000

hei Fenre
    jeg tror jeg ville solgt Sea Quest Pro Qd , da der er mange som ønsker seg en slik vest, lett å selge. og kansje den blir for liten til tørrdrakten din, da du kjøpte den til 3mm våtdrakt i Thailand . slik jeg forstod det,
    seacsub er jo en meget god vest, kutt ut blyint, benytt stander blybelte eventuell kjøp en selebelte.
    bare synnsing fra meg. hilsen en som har dykket litt rundt i thailand. same..same..but different.
    ps har aldri prøvd noen av de vestene du har, its all up to you...
    hilsen JP

? hvor dykket/jobbet du som DM i Thailand?
    www.dykkepedia.com

www.fiskipedia.no

Comment

Re:seaquest pro QD eller Seac sub pro 2000

Originally posted by JP
      ? hvor dykket/jobbet du som DM i Thailand?
      Om du bruker "finn" funksjonen og søker på "Thailand" og bruker "fenre" finner du det !

Jeg har dykka på Mosel

Comment

Arbeider...
      X