Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal kjøpe tørrdrakt.. ønsker tips

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Skal kjøpe tørrdrakt.. ønsker tips

Hei jeg er i ferd med og kjøpe meg ny tørdrakt. Kan noen gi meg et nøytralt tips om drakt merke jeg bør satse på? Har hatt en Seatex drakt i neopren i 12 år og hvar meget fornøyd med den!

Ønsker svar.

mvh.

Originally posted by Vinge View Post
    ... snip... ny tørdrakt. Kan noen gi meg et nøytralt tips om drakt merke jeg bør satse på? ...snip...
    Spørsmål om utstyr for "deg" er av en slik karakter at jo enklere spørsmålet er, desto mer komplekst blir svaret. Og jo mer komplekst spørsmålet er, desto enklere blir svaret...

Gjør noen avgrensninger, da vil du lettere få svar her. Det første du må bestemme deg for er om du skal ha neopren eller skalldrakt. Ut fra dette valget vil det være veldig mange andre kriterier du også må ta stilling til. Noter ned hvilke krav du har til en drakt, så er det lettere å peke deg mot en type eller fabrikat.

JHH
    Signaturer er oppskrytt!!

Comment

Lite insider-tips fra marinen er Northgear, trilaminat.

Egentlig mest kjent som overlevelsesdrakter, men lager også tørrdrakter. Brukte den til ALT i militæret, hopping ut av båt i fart, dykking, soving, gå patrulje, t.o.m sjekke damer

Det beste med denne er at du får den formsydd, og sist jeg hørte med produsenten skulle de ha 9200 for drakten, og den ble ferdig innen 3 uker.

http://www.buffersmarine.com/marine/.../dive-6300.asp

Hadde det ikke vært for at den nye Otter drakten allerede var i posten, ville jeg absolutt bestilt en sånn.

Comment

SV: Skal kjøpe tørrdrakt.. ønsker tips

DUI, Gødd dæm it, DUI !!!! :azzangel:

Comment

Arbeider...
        X