Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helmaske, AGA

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Helmaske, AGA

Hvorfor er det så få som bruker helmaske? Har brukt min aga maske i 5 år og aldri hatt noe tull... Kombinert med trådløs kommunikasjon, helt topp, sommer som vinter... Bortsett fra prisen da... Og til de som har prøvd den en gang: prøv 7-8 ganger til før konklusjon trekkes...
    "En produkt er verdt det andre er villige til å gi"
    OG IKKE NO MER....

Re:Helmaske, AGA

Vel. Jeg bruker Aga av og til. Er ikke no galt i det.
    Men jeg fatter ikke hvorfor man skal invistere i en aga maske til sportsdykking. Man får mye brukbart utstyr til prisen av en aga maske.
    Liker heller ikke å ta den med på klubbtur, da den alltid tiltrekker seg så jævlig mye oppmerksomhet. Det er alltid noen som klarer å trø eller dumpe utstyr på den. Tåler ikke all verden.

Så er det å dele luftkilde med en som har luftkutt.
    Har enda ikke funnet noen god løsning på det.
    Er vel en av grunnene til at det er stroke å dykke med helmaske.

Hvor ofte er det du ser aga masker på en dykkebutikk ???

Eller vil jeg bare si at aga maske er hærlig. Jordbær med fløte og sukker på. ;D + at det ser jævlig kult ut. Dykkeutstyr man tar seg godt ut i. Viktig !!!

Comment

Re:Helmaske, AGA

Husker jeg ikke helt feil så har det tidligere vært en laaaang diskusjon på dette , eller var det en avsporing ? ;D

Uansett. Helmaske ser bra ut, men de fleste ser vel på det som en ekstra risiko. Kombiner dette med prisen, så har du vel svaret.

Selv kunne jeg godt tenke meg å prøve en gang eller åtte

Se der ja, jeg fant den: http://www.dykkesiden.com/forum/inde...;threadid=1593

Comment

Arbeider...
      X