Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den beste vams????

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Den beste vams????

F..... vamsen sprakk
    Må gå til innkjøp av ny vams da den gamle har blitt merkbart trang å komme inn i. Har tidligere bare benyttet Tinsulite og vært fornøyd med det. Når jeg nå går til innkjøp av ny vams ønsker jeg å få tips om hva som er den beste vamsen for oss som dykker her nede på Østlandet. Har du noen gode råd, skriv noen ord!!!

Bruker neopren tørrdrakt
    Sykkel, Kajakk og Dykking

Reen beste vams!!!

Jasså, Svein, begynner det å bli liten plass
    Har ikke så mye erfaring fra vamser, men har
    hatt Weezle Extreme siden mars i år og er
    meget fornøyd med den så langt. Blir nok litt tykt
    under en 6 mm tørrdrakt på sommeren
    men du fryser ikke på vinteren i hvert fall. Kan vel lønne seg med 2 vamstyper, en tynn på sommeren og en tykkere resten av sesongen. Weesle er meget godt ansett i tekniske miljøer også vet jeg.
    Du får den hittill billigst hos DN i vest.
    Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
    dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+

Comment

Reen beste vams!!!

Hei, rart som en del av dykkerutstyret krymper. Skal en tur nedover i morgen å dykke, så jeg stikker innom å ser hva de har. Takk for tipset ;D
      Sykkel, Kajakk og Dykking

Comment

Reen beste vams!!!

Originally posted by avigulf

DN?
        Mvh
        Øystein Sanne
        Sanne.com

Comment

Reen beste vams!!!

Originally posted by Oystein-S
          Originally posted by avigulf

DN?
          divenorge.com i Ålesund (prøvde å være litt "kryptisk")
          Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
          dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+

Comment

Reen beste vams????

Var det jeg mistenkte..
            Ble nyskjerrig fordi jeg har en Extreme-vams i bestilling der

Ingen vits i å være kryptisk når det gjelder steder med gode priser!
            Mvh
            Øystein Sanne
            Sanne.com

Comment

Reen beste vams????

Har flere kompiser som har Northern Diver vamsene og har inntrykk av at de er svært godt fornøyd med den.
              Det er etter hva jeg har forstått en slags reflekterene folie i denne. www.dykkersenter.no forhandler ihvertfall disse i AES området.

Bruker selv en ganske tykk neopren tørrdrakt og foretrekker å bruke tyyyynt ullundertøy om sommeren og i tillegg en ekstra "tynnfleece" om vinteren. En tynn vams til vinterbruk kunne jo kanskje vært noe. http://www.devold.no er konge på ulludertøy
              Kven kveit sa mannen og skar opp heile fisk.......

Comment

Arbeider...
              X