Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hartenberger 35w HID canister lykt.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Hartenberger 35w HID canister lykt.

Har vært på leting etter en skikkelig canister lykt en stund nå. Lykten må være kraftig, robust og ha minimum 2 timers batterikapasitet. Har etterhvert falt for Hartenbergers T125p "cell-tank" canister (12v/8,5ah NMH, brenntid på drøyt 2 timer) med LK Mega D2 lykthode (35w xenon). Desverre kan jeg ikke allverdens om slike canister lykter og lurer derfor på om dette er den beste lykten jeg får for de 11-12000 kronene jeg må ut med. Er ikke så opptatt av å høre om alle lykter jeg kunne fått til halv pris og alle deres egenskaper. Er opptatt av å vite om det er en annen lykt jeg heller bør velge som faktisk er bedre/kraftigere enn "min" Hartenberger. Gode forslag premieres med et takk.

Mr. P

SV: Hartenberger 35w HID canister lykt.

Originally posted by Finnmarkingen
    Noe av det mest solide man får i den prisklassen er vel 35 wattern fra SDS

Svenn

Jeg er iallefall meget fornøyd, og min har fått sin del av juling og tålt det.

Arnt
    [center]IshavetsDykkerklubb
    Berlevågnytt

Comment

Jeg har en metalsub 50w Hid den drukner halsion sin 21 vatt til de grader dette er den råeste lykta jeg har sett under vann til nå. annbefales på det sterkeste

Comment

jeg har en Hartenberger 128 pro med helt ny 9 amp NMH batteri pakke,
        med standard glass lokk og stor reflektor i hoved lykt, offshore lader, neopren strømpe, ekstra glass for pruk på land/vann +
        originalt canister lokk og ekstra lite hondholdt lyktehode med bryter på til salgs. kostet ca 8 nytt og selger det om det er av interesse for en slikk og ingenting (3-4 løk eller noe derokring)
        Attached Files

Comment

Originally posted by Jan R Søberg View Post
          Jeg har en metalsub 50w Hid den drukner halsion sin 21 vatt til de grader dette er den råeste lykta jeg har sett under vann til nå. annbefales på det sterkeste
          støttes

Comment

35 wattern fra sds er vel noe av det råest jeg har sett å ja. se noen kaste lykta å sette den på igjen er vel ikke mange som greier og matche.

Comment

Arbeider...
            X