Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drakt verksted, som kan sakene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Drakt verksted, som kan sakene

Hei!

Er det noen som kan anbefale et verksted for rep. og "shinings" av neopren tørrdrakt? Noen dykkebutikker er for stressa.

Etter å ha maset på å få drakten fikset flere ganger, er den endelig klar for avhenting. Det viser seg at det er sølt med lim på den og tapen er løs flere steder. "Men den er i hvert fall tett!" er kommentaren en får etter å ha betalt skjorta. :-[ >

Flekkfjærning på neopren: Hva med å bruke tepperenser? Fukte først med såpevann, la det ligge en stund, så suge driten vekk med tepperense maskin. Har ikke prøv det selv altså, men noen flekker sitter dypt i matrialet. Noen forslag til rens?

Re: Drakt verksted, som kan sakene

Hei

Jeg har gode erfaringer med Nautic Service i Fredrikstad.

For kontaktinfo se www.sjosport.com

/Thomas
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Der er jeg enig med deg Thomas, i hvert fall når det gjelder service innstillinga hans. Har aldri reparert drakt hos ham, men kjøpte for en stund siden en Mares BCD. Gubben virket å virkelig vite hva han snakket om og brukte mye tid på å både høre på meg, forklare hva han syntes var best og ikke presse på at jeg skulle kjøpe det dysreste. Ellers så var det så mange drakter til rep der, at jeg trodde ham kjem til å holde på med det helt til jul.

Ellers så kan man snakke med Poseidon service. De virker også å være pålitelige.
      keep your buoyancy

Comment

De gjør også en bra jobb på Polardykk i Bodø !

Det har jeg testa
        Jeg har dykka på Mosel

Comment

Rerakt verksted, som kan sakene

send drakten til Helgeland dykkesenter i Mo i Rana, der får du drakten ferdig tilbake på 2 dager(hvis den er tørr når den blir levert) selvfølgelig med postens "raske" levering i vårt langstragte land. Men den blir reparet med en gang den er innenfor våre dører! med hilsen Ola Berg

Comment

Rerakt verksted, som kan sakene

Jeg kan anbefale SeaTex i Stavanger, de fikser det meste og lager drakter på bestilling, akkurat sånn som man vil ha dem. Ikke så veldig dyrt heller.
            (Neida, jeg jobber ikke der 8))
            "reparere, kalibrere, konfigurere, destruere, protestere, dekomprimere..."
            >- Pompel...eller Pilt ... eller Gorgon vaktmester ... eller Geir

Comment

Working...
            X