Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPM om Poseidon W50,

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• SPM om Poseidon W50,

Har kjøpt m eg en poseidon w50, har bly lommer med 7 kg i hver lomme altså 14kg totalt. Dykker med et 2*7 200 bars flaske sett. Og har litt problem med å komme meg ned. Er enda lettere når jeg ligger på sikretsstopp, det er jo ikke akkurat noe artig! Bly lommene er helt fylt opp har ikke plass til 10 gram til med bly i de.
    Så spm et er hvordan kan jeg få mere bly på det? Har ikke noe serlig tilgang til støypng av bly kiler å putte i mellom flaskene. Å kjøpe dem er også helt u aktuelt pga prisenl. Har bly liggende som kan brukse, både i pose og klumper!
    Så vist noen har til salgs billig. Hint hint
    Go To Heaven Dive Like Hell eller spæll trækkspæll! :violent

SV: SPM om Poseidon W50,

Vel, punkt 1, 8*2 er ikke 14 Kg, det er 16Kg. ;D
    Har ikke denne vesten andre lommer?
    Jeg har en Poseidon Powerlift, og den hari tillegg til dumpbare blylommer,2 lommer på baksiden med plass til en 2-3kg i hver.....

2mas

Comment

ops... liten skrive/ regne feil! ;D Har skrevet feil. Har bare 7 kg i hver lomme!
      Ikke som jeg har sett, tror heller ikke det er noe på denne!

Comment

Tja, da er vel e vanlig blybele tingen da.....
        Set noen kg på de og reguler med mengden i lommene.
        Finnes en del seler/belter etc som sikkert noen selger bruk.
        Eller lag deg et festesystem ved flaska......

Vil også anta at det finnes noen her inne som enten kan støpe med bly eller har noen gode forslag. Jeg bare ve a bly skal ha MYE varme, og at det ikke er noe for de som ikke har peiling på det........ Skumle greier som "eksploderer" om du slipper det i vann.....

Har heldigvis en kar som skal søpe for meg, som jobber med det, må bare lage form som passer lommene på min Powerlift.....

2mas

Comment

Skal på tromsøtreffe i helgen så da blir det sikker bly belte som må fram. Men skal få fikset meg noe skikkelig!

Comment

Arbeider...
          X