Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suunto Console fra Scubastore??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Suunto Console fra Scubastore??

Jeg lurer fælt på dette....
    Det har seg slik at jeg tenkte og kjøpe noe utstyr til kjærsten min....hun vil ha manometer/computer/kompass i en konsoll, og hun har brukt suunto konsollen før (mano/octopusII/kompass).

Derfor kikket jeg på den lignende pakken fra scubastore med Favor S computeren.

Problemet er bare at de ikke har denne med kompass på lager, så da tenkte jeg at hvis man kjøpte manometeret og kompass i ett, og Favor S ved siden av så burde det ikke være så vanskelig og sette dette sammen selv... (eller..?.....noen som vet om boxen du setter computeren i følger med eller hvor du får tak i den??)...

Og dermed ble det noe rart med prisen også:

Ferdig konsoll med alt :Kr.2498,27 ++

Mano/Kompass + Computer: Kr.2112,36 ++

???
    Jeg får litt følelsen av at noe ikke passer...

Noen erfaringer?? (evt innvendinger mot å kjøpe dette??)

Hører jo bare positivt om Scubastore så jeg begynner jo nesten å bli trygg på å kjøpe der...

MarbleMusic

Re: Suunto Console fra Scubastore??

Hei,

Jeg har en Cobra med SK7 kompasset. Dette er det bare å fjerne med 2 skruer. Jeg ville kanskje bestillt manometer og computer fra Scubastore og kompass fra f.eks http://www.dykmagasinet.nu eller aller helst prøve å presse prisen ned på dykmagasinet for å kjøpe helle pakka der (de bør kunne lage denne konfigurasjonen for deg, selv om den ikke finnes på nettsidene deres).

De kan sikker også hjelpe deg hvis du noen gang trenger hjelp med utstyret.

Jeg har forresten ikke kjøpt noe fra noen av stedene, men butikken i Karlstad kan du reise til får å klage hvis noe går galt.

mvh
    Gunnar

Comment

Re: Suunto Console fra Scubastore??

hei lasse
      jeg har en suunto eon luftint. med kompass og digitalt mano. anonsen finner du på brukt utstyr. ps prisen kan diskuteres mvh JP
      www.dykkepedia.com

www.fiskipedia.no

Comment

Working...
      X