Announcement

Collapse
No announcement yet.

Marsj-fins

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• fazerfreak
    replied
    Snow-Fins

Da er det gjort, finnene er kokt og har fått pressa inn Dei gammle Snowboard-skoa mine

Blir fine å ha når Løssnøen kommer ;D
    Attached Files

Legg inn en kommentar:

• kjellb
    replied
    SV: Marsj-fins

Blir antagelig enda mer minneverdig om du forteller at resten av dykkeren ligger i frysen.... ;D

Legg inn en kommentar:

• fazerfreak
    replied

Takke, blir kult å sjå tryne på kjerringa når ho ser dette i kjelen ;D

Legg inn en kommentar:

• kjellb
    replied

Tok den største kjelen jeg hadde, og kokte i veg i en snau time. Lot marsj-støvlene stå natta over.

Legg inn en kommentar:

• fazerfreak
    replied

Hei.

Skulle gjort det samme eg, kokt du di i panne eller holder det med varmt vann i vasken??

Legg inn en kommentar:

• kjellb
    replied

Prosjektet var vellykket ! Jetfins str. xl passer nå til Otter neoprenestøvler str. 44. Etter som disse støvlene har høy lest, eller hva det nå kalles, er allikevel følelsen av at finnene sitter litt for langt ut, der. Men det gjenstår å prøve utstyret i vannet. Kan jo legge til at Turtlefins, som ble anbefalt som et alternativ, var aaaalt for store. De virket dessuten ganske "slaskete" i fotlommen.

Legg inn en kommentar:

• Haakon Nergaard
    replied
    SV: Marsfins

Det ser ut som Werner-støvler. De fungerer nok bedre til formålet enn dagens Alfa-støvel.

Haakon

Legg inn en kommentar:

• Johan
    replied
    SV: Marsfins

Marsstøvler? Er det ekstra tunge marsj-støvler som skal motvirke den reduserte tyngdekraften på mars?

Legg inn en kommentar:

• kjellb
    startet et emne Marsj-fins

Marsj-fins

Nykokte jetfins iført forsvarets marsj-støvler.....à Ga ganske god kraft, faktisk.... :P
    Attached Files
Arbeider...
X