Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beuchat og Helly Hansen, kvalitet?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Beuchat og Helly Hansen, kvalitet?

Hei på dere, jeg håper det er noen som kan bidra med svar på mitt spørsmål. Er det noen som har noe kjennskap til Helly Hansen tørrdrakter? Jeg har i utg.pkt ikke sett eller hørt om at denne leverandøren har dykkerutstyr, men har fått tilbud om få ok pris på HH tørrdrakt. Til slutt, er det noen som har noen erfaringer med Beuchat ventil, vest etc?

Hilsen Henning

SV: Beuchat og Helly Hansen, kvalitet?

Hei Henning

Har selv en HH neoprendrakt som jeg er fornøyd med. Har tålt ganske så mye juling egentlig
    Dette er en vanlig neoprendrakt, ikke komprimert. Disse har jeg ikke dykket med, bare sett hos HH.

Har vært borti at noen HH drakter hadde litt dårlige sømmer for ca 4 år siden, men tror ikke dette er et problem i dag.

Nå er desverre HH ikke blandt de billigste draktene, men som sagt er det ikke dårlige drakter heller.

Har selv solgt disse draktene før, og en bra pris ut den gangen var ca 6.500 - 7.000.-

Beuchat-ventilene virker som bra ventiler (flere i miljøet mitt som har det).

Vidar

Comment

Er ikkje ventiane til Beuchat laga av Apex?

Comment

Originally posted by ReidarUF View Post
        Er ikkje ventiane til Beuchat laga av Apex?
        Slik jeg har fått det forklart, var det enkelte Beuchat-modeller tidligere som var produsert av Apeks.
        Men da Apeks ble kjøpt opp av Aqualung for noen år tilbake, opphørte dette.
        Hvorfor i faen skal man absolutt ha en signatur???

Comment

Arbeider...
        X