Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem dykker hva?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: Hvem dykker hva?

Originally posted by nordic View Post
    Ok takk, har tittet litt i mellomtiden. Du er toff som vager a bli testpilot pa en ny rb.
    Lykke til og haper at du far den pa denne siden av sommeren !
    ps: har du mottatt X1 enda ?
    Trangen til å bytte til rb ble for stor i forhold til hva som var tilgjengelig på konto, derfor gikk jeg for det rimeligste alternativet
    Er jo veldig klar over at jeg er for testpilot å regne, men det gjennomgående inntrykket av rb'n er at den er godt gjennomtenkt og at det er brukt deler som egentlig ville gjort enheten mange tusen dyrere.
    Meeeen nå er den nå engang ikke sluppet på markedet enda da....

Ingen X1 enda som jeg har fått beskjed om ihvertfall. Dog selger påstår han er en ærlig fyr og at han har sendt den, så jeg velger å tro på ham enn så lenge. Fasit har jeg på lørdag :indifferent:
    MSDT #505799

http://picasaweb.google.com/cavebaard

Comment

Sv: Hvem dykker hva?

I mangel på evne til å sove lengre kan jeg ihvertfall melde om at X1 er i hus og fikk installert VPlanner Live på den i går kveld.
      Da gjenstår det bare å teste den under dykk
      MSDT #505799

http://picasaweb.google.com/cavebaard

Comment

Inspiration Vision med tempstik og Trimix computer,KMB supermask M48 med RB pod og OCB, med tech divetool kasse og 7liter Dill og O2 flaske, med mulighet for intil 2X15 +2X3 ved behov...
        VRX som back up computer.

Comment

Megalodon eccr

Comment

Dolphin mCCR med Shearwater HUD og Pursuit..
            Dive now, work later!

Comment

Sentinel expedition ccr

Comment

Inspiration Vision.
                Er i Oslo i sommer (fra mai) so hvis det er noen som trenger en RB buddy sa er det bare a sende en PM !

Comment

megalodon EccR

Originally posted by patric View Post
                  Inspiration Vision med tempstik og Trimix computer,KMB supermask M48 med RB pod og OCB, med tech divetool kasse og 7liter Dill og O2 flaske, med mulighet for intil 2X15 +2X3 ved behov...
                  VRX som back up computer.
                  En supermask er ikke en KMB, bokstaven B i KMB står for bandmask som da gjelder produktene KMB 18 og KMB 28. Bare litt oppklaring på en vanlig feil.

Comment

rEvo
                    Morten, som gjør alle oppmerksom på at mine innlegg her er beskrevet ut i fra hvordan JEG ser det.

PS, noen innlegg KAN inneholde ironi, eller spor av ironi, eller forsøk på det samme

Comment

jeg får vel endre min status til Megalodon da..
                      Dive now, work later!

Comment

Tourill PASCR men er svanger med en Hammerhead fra Juergensen Marine
                        http://www.reelactiondiving.com

Comment

Ex Pelagian, nå rEvo.
                          http://www.divernet.com/Training/lea.../netdiver.html

Comment

Megalodon

Comment

Originally posted by Morten Stridh View Post
                              rEvo
                              Da var rEvo III Micro i hus. Med Sherewater og hele greia to toliters flasker på ryggen og gass nok til minimum to timer

Jeg ser frem til å komme i vannet her hjemme med den, må vel regne med litt annen følelse enn på Lanzarote, hvor jeg har hatt alle dykkene på den hittil hos Chris på Rubicon Dykkesenter.
                              Dukkesenteret kan forresten anbefales på det varmeste for de av dere som ønsker RB kurs. Chris serifiserer på Buddy, rEvo, MEG og JJ. Dykkemålene er passe kjedelige til at man kan fokusere på dykkingen
                              Morten, som gjør alle oppmerksom på at mine innlegg her er beskrevet ut i fra hvordan JEG ser det.

PS, noen innlegg KAN inneholde ironi, eller spor av ironi, eller forsøk på det samme

Comment

rEvo
                                Da var rEvo III Micro i hus. Med Sherewater og hele greia to toliters flasker på ryggen og gass nok til minimum to timer

Jeg ser frem til å komme i vannet her hjemme med den, må vel regne med litt annen følelse enn på Lanzarote, hvor jeg har hatt alle dykkene på den hittil hos Chris på Rubicon Dykkesenter.
                                Dukkesenteret kan forresten anbefales på det varmeste for de av dere som ønsker RB kurs. Chris serifiserer på Buddy, rEvo, MEG og JJ. Dykkemålene er passe kjedelige til at man kan fokusere på dykkingen
                                Velkommen til klubben!
                                http://www.divernet.com/Training/lea.../netdiver.html

Comment

Working...
                                X