Ser at Virkon er mye brukt her i landet også blandt fiskere og akvariumsfolk, storindustri osv. så produktet er jo forholdsvis lett å få tak i, men hvordan er prisen? 14US for 10 tabletter tilsvarer ca. 11 kroner pr. tablett, er det rimeligere her til lands?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rensetabletter til RB
Collapse
X
-
Rensetabletter til RB
Ser at produsenten av planlagt kjøp av RB anbefaler Virkon-S, som selvsagt kan kjøpes hos dem, 14 US for en pakke med 10 tabletter.
Ser at Virkon er mye brukt her i landet også blandt fiskere og akvariumsfolk, storindustri osv. så produktet er jo forholdsvis lett å få tak i, men hvordan er prisen? 14US for 10 tabletter tilsvarer ca. 11 kroner pr. tablett, er det rimeligere her til lands?Tagger: None
-
SV: Rensetabletter til RB
kansje dette http://www.laerdal.no/document.asp?subnodeid=25819645
eller denne http://www.fk.no/trade/productview/416152
-
When Chuck Norris puts on his YBOD, everyone else dies.
Comment
-
eg har en 5-liter med konsentrert guffe, som skal blandast ut rimelig tynt (Dræger-ting trur eg)
Går sikkert an å få en billig halvliter eller to av den -om du lover å ikkje drikke den
jon o
Comment
-
Originally posted by JonORunde View Posteg har en 5-liter med konsentrert guffe, som skal blandast ut rimelig tynt (Dræger-ting trur eg)
Går sikkert an å få en billig halvliter eller to av den -om du lover å ikkje drikke den
jon o
Før jeg har behov for Virkon må jeg først få RB'n, akkurat den biten kan bli litt spennende...
Men love å drikke væsken, det kan jeg ikke. Jeg er blond og dermed ganske uberegnelig i fylla ;D
Comment
-
Comment
-
Originally posted by bherman View Post
[move][/move]
-- planet earth is blue --
Comment
-
Hvis ikke du mente at jeg ikke klarer mer enn 22 øller, da skal jeg gi deg rett :laugh:
Comment
-
Originally posted by gørrhysa View Posttror ikke det er rense veske kostnaden du skal bekymre deg for når du får deg rb .
Tror faktisk den kostnaden kommer til å føles som ikke eksisterende i forhold til
Sorb /celler / batterier +++
Meeen for å redde meg litt inn her så kan jeg jo peke på at jeg var litt bekymret for tilgjengeligheten her i Nåreg. Jau. Tenk å måtte bestille fra utlandet hver gang...
Batterier er da ingen bekymring, duppedingsen kommer jo med usb-kabel for å lade opp batteriene
Comment
-
Batterier er da ingen bekymring, duppedingsen kommer jo med usb-kabel for å lade opp batteriene
[/quote]
så fint...................... :-X....................... må bare huske å ha med seg den bærbare maskinen ut i felt i tilfelle-råttefelle det er for lav spenning pga. kulde eller lignende, eller kanskje glemt å slå av etter pre.d.sjekk
er det virkelig tilfelle at det ikke kan skiftes i felt..........???
Comment
-
Originally posted by hysefysa View Post
så fint...................... :-X....................... må bare huske å ha med seg den bærbare maskinen ut i felt i tilfelle-råttefelle det er for lav spenning pga. kulde eller lignende, eller kanskje glemt å slå av etter pre.d.sjekk
er det virkelig tilfelle at det ikke kan skiftes i felt..........???
Men nå skal de jo tåle 24t kontinuerlig bruk før batteriene går tomme. Visstnok. Så da er jo alle problemer borte >
Comment
-
Originally posted by hysefysa View Posti teorien........................................... ......ja......
Comment
Comment