Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rensetabletter til RB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• blippblopp
    replied
    SV: Rensetabletter til RB

Originally posted by bherman View Post
    Originally posted by blippblopp View Post
    Jeg er blond og dermed ganske uberegnelig i fylla ;D
    for eksempel kan man ikke regne med at bherman holder ut lenger enn til 22...
    Hmmm, når har jeg gitt meg så tidlig da? Bare noe du har drømt det der påsan, for jeg gjør da ikke sånt >
    [center]

[move] [/move]

Legg inn en kommentar:

• bherman
    replied

Originally posted by blippblopp View Post
    Hmmm, når har jeg gitt meg så tidlig da? Bare noe du har drømt det der påsan, for jeg gjør da ikke sånt >

Legg inn en kommentar:

• blippblopp
    replied

Legg inn en kommentar:

• bherman
    replied

Originally posted by JonORunde View Post
    eg har en 5-liter med konsentrert guffe, som skal blandast ut rimelig tynt (Dræger-ting trur eg)

Går sikkert an å få en billig halvliter eller to av den -om du lover å ikkje drikke den

jon o
    Det er snakk om 1-3% blandinger hele veien ser jeg, 3% bare om sopp ønsket fjernet. Og så ille ser da ikke ut på innsiden av RB deres >

Før jeg har behov for Virkon må jeg først få RB'n, akkurat den biten kan bli litt spennende...
    Men love å drikke væsken, det kan jeg ikke. Jeg er blond og dermed ganske uberegnelig i fylla ;D

Legg inn en kommentar:

• JonORunde
    replied

eg har en 5-liter med konsentrert guffe, som skal blandast ut rimelig tynt (Dræger-ting trur eg)

Går sikkert an å få en billig halvliter eller to av den -om du lover å ikkje drikke den

jon o

Legg inn en kommentar:

• offpro
    replied

http://vetshop.no/storefront.php?pid=48

Legg inn en kommentar:

• huffda
    replied

kansje dette http://www.laerdal.no/document.asp?subnodeid=25819645

eller denne http://www.fk.no/trade/productview/416152

Legg inn en kommentar:

• bherman
    startet et emne Rensetabletter til RB

Rensetabletter til RB

Ser at produsenten av planlagt kjøp av RB anbefaler Virkon-S, som selvsagt kan kjøpes hos dem, 14 US for en pakke med 10 tabletter.
    Ser at Virkon er mye brukt her i landet også blandt fiskere og akvariumsfolk, storindustri osv. så produktet er jo forholdsvis lett å få tak i, men hvordan er prisen? 14US for 10 tabletter tilsvarer ca. 11 kroner pr. tablett, er det rimeligere her til lands?
Arbeider...
X