Announcement

Collapse
No announcement yet.

når dykkere angriper

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• når dykkere angriper

Ikke det at den gir noen særlig læringskurve til hvordan å være tryggere under vann(bortsett fra å vise at å filme ulovligheter under vann kan koste deg livet), men det kunne fort endt opp med dødsfall her. I mangel på en bedre plass å legge den legger jeg den ut her.
    http://www.inquisitr.com/1250959/und...aught-on-tape/
    IANTD Advanced Recreational Trimix
    Loggført:
    95Loggførte dykk
    73 timer

Re: når dykkere angriper

Altså: En dykker som påstår å ha 10000 dykk anser det som drapsforsøk om noen tar ventilen ut av kjeften på deg? På femten meters dyp?!?

Herregud så patetisk...

Comment

Vel uavhengig av erfaring.. jeg vil nå si at om jeg bevisst grabber tak i munnstykket og drar det ut av mumnen din for ønsket effekter det non the less et drapsforsøk.
      . Selv om det er et spakt et. Vedkommende som utførte angrepet kan ikke vite nivået til den han angrep på forhånd...
      IANTD Advanced Recreational Trimix
      Loggført:
      95Loggførte dykk
      73 timer

Comment

I så fall har jeg blitt utsatt for en rekke drapsforsøk fra diverse instruktører.

Å dytte ventilen inn i kjeften igjen lærer man på Open Water, samme med nødoppstigning fra 15 meter. Behersker man ikke dette skal man ikke sertifiseres og har ingenting under vann å gjøre.

Comment

Originally posted by Noowun Effahurdaviim View Post
          I så fall har jeg blitt utsatt for en rekke drapsforsøk fra diverse instruktører.

Å dytte ventilen inn i kjeften igjen lærer man på Open Water, samme med nødoppstigning fra 15 meter. Behersker man ikke dette skal man ikke sertifiseres og har ingenting under vann å gjøre.
          Er ikke det litt som å bli presentert for et våpen?
          Det er forskjell på å oppsøke en butikk å få det vist der og å få det presentert i en mørk bakgate klokken 02....

Comment

Helt enig med Bjornhi.

Dette hadde ikke vært akseptabelt selv hvis det hadde vært en buddy som gjor det på fleip !!

Comment

Jeg har "desverre" opplevd at buddyer har tatt ventilen ut av munnen på hverandre og lukket kranen på hverandre under dykk. Jeg synes ikke dette er noe å gjøre, uansett om man er på 2 meters dybde eller 30 meter. Under vann så er det luften vi nok er "mest" avhengig av og i mine øyne skal den ikke køddes med.
              AOWD Nitrox 40m

Comment

Working...
              X