Announcement

Collapse
No announcement yet.

nattdykk, vont i øre, skure lyd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• nattdykk, vont i øre, skure lyd

alldri hatt natt dykk før bare så det er sakt,

Jeg og en aen hva ute og dykke alt gikk bra helt til jeg miste fikk veldig vont i øre mitt og jeg så på dykkecomputeren, da viste det seg jeg hva på 21M (har kun låv til og vær på 18) jeg begynne og svømme opp, jeg lyste opp så ikke overflaten så lyste jeg ned så heller ikke bunnen, så jeg fikk panikk og tok nødvalg med å ta litt luft i vesten, det gikk bra helt til eg kom nesten opp da putselig sa det bare vips og jeg fikk en RAKETT fart og hørte skure lyd, men om det kom fra flasken eller slangene vet jeg ikke men alt har gått bra Grunnen

ein som har sett på computer programe på pcen meinte jeg har tatt 1 Min fra 21M og helt opp

Re: nattdykk, vont i øre, skure lyd

høres ut som du er veldig uerfaren.

om du føler det mer forvirrende med nattdykk, få deg mer erfaring med dykking i dagslys kanskje.

ingen som sier at du ikke har lov og dykke dypere enn 18m. det har du, men ikke gjør det om du ikke behersker det.

du burde stoppet opp og tenkt deg om da du fikk ont i øret... prøvd og utliggne, evt gått noen meter opp og prøvd på nytt. lokalisert deg i vannet og gjort en kontrollert oppstigning.

lyden du har hørt på tur opp er sikker luft som har blitt presset ut av øret. evt/og overtrykks ventil på drakt/bcd som har slippet ut luft.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Comment

1min opp fra 20m er jo ikke akkurat raketfart. padi "reglene" tilsier jo at du skal bruke Max 18m pr minutt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
      I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Comment

kan god være det, men det hørte ut som det kom bakk fra den lyden, fikk en rekord fart så bare jeg suste forbi bobblene mine,

men takk får svare og gode tebake melinger

Comment

Arbeider...
        X