og foreldre for den del.
men i allefall jeg merket et par ganger jeg hadde problemer med og utligne trykket i ørene når jeg dykket litt. men virket som det gikk over etterhvert.
så så jeg en fin flyndre ligge og kose seg på en 3-4 meters dyp.
jeg stupte ned for og skyte den, utlignet trykket men ble litt feil i ene øret, prøvde igjen, det funket så jeg fortsatte og begynte sikte på flyndra, da det plusselig sa PANG, så kom det rennene iskaldt vann inn i innerøret, har en del oppdrift i drakta så det første jeg gjorde var og stoppe med alt jeg gjorde og fløyt opp til overflaten, før jeg så tok meg en pust.
enorm smerte det dær, ble litt svimmel men ikke så mye.
kom meg på land og fant ut jeg kunne rett og slett puste gjennom øret.
men i allefall, nå er det endelig fisk her jeg kan skyte på. åsså sprenger jeg trommhinna, noen som vet hvor lang tid ca det tar før det gror? så jeg kan dykke igjen?
er jo nå mandag, har ingen smerter i øret, føler hørselen er litt dempet og jeg kjenner det er veldig svakt inni dær så jeg har ikke turt og prøve endre trykket inni dær enda, men virker som det er tett igjen.
avogtil popper det forsiktig, som om det blir trykkforskjeller eller nå sånt, men er ikke nå særlig vondt.
så håper noen har vært i samme situasjon, har så utrolig lyst og skyte fisk og dykke uten og plages med øret

Comment