Announcement

Collapse
No announcement yet.

India

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• India

Heisann

Er det noen som har noe erfaring med dykking i India ? Er det noe bra steder a dykke ? Kan reise litt innenlands men vet ikke om det er noe som er vaert a se ?

Takk for hjelpen

Sv: India

Dykket med Goa Dive Center i Goa. Ikke noe særlig bra dykk eller dykkesenter. Styr klar av dette senteret.
    Litt kjedelige dykkesteder. Nesten som i middelhavet. Sikkert bedre andre steder.

Arne M

Comment

Må si meg enig med Arne M her, Goa Dive Center er verdt å holde seg unna da jeg syns de var svært uproffesjonelle. Sikkerhet visste de hvertfall ikke hva er. Men i det hele og store syns jeg det va bortkastede penger å dykke da sikten er forferdelig dårlig. Eneste nyttige informasjonen guiden gav var at dette skyldes de store elvene som fører med seg mye skit fra gruvedrift.

Comment

Hei

Eg har dykka på Andaman Islands, som er ein stat i India. Øyane ligg nærare Burma enn India Då eg var der i 94 så måtte ein ha eit eige visum for å få lov til å reisa dit.
        Flott dykking!

Ask

Comment

Tusen takk for svar ! Da blir det nok bare ferie uten dykking denna gangen tror jeg.

Comment

Var på Andaman øyene tidligere i år, og det var helt superb!
            Er mulig og komme seg dit for en billig penge fra Chennai, går fly hver dag.
            Du trener ingen visum, bare fylle inn et såkalt "visum" når du lander, så kan du oppholde deg der i 1mnd før du må tilbake til fastlandet.

Skal du dykke, må du ta turen til Havelock island, der finner du en 4 - 5 dykkesentere, alle er ganske nye og i tipp top stand.
            Jeg dykket med Barefoot scuba, anbefales på det stekeste!

Comment

Arbeider...
            X