Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dykking i Hellas.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Dykking i Hellas.

Skal til Hellas, nærmere bestemt Kreta (vest, Chania kysten). Har noen noe erfaring fra dette stede. Snakket med en på jobben, og hun har dykket i Hellas ved to anledninger, og begge gangene var det 98 % sand (dykket ved to forskjellige reisemål). Sand har vi her hjemme også, så det frister ikke sånn veldig... sett det før lissom!
    Men har tilgode og dykke i så klart vann
    Mulig jeg dykker der nede uansett, men vil gjerne ha noen innspill. 8)

SV: Dykking i Hellas.

Siden jeg just er kommet hjem til Norge etter 14 dager på Chania kysten kan jeg jo trykt anbefale et par dykk med "FUN DIVE" som holder til i Platanias. Hadde nå selv kun et dykk med de, var fornøyd med det. Men min opplevelse besto av kun 20 % sand på mitt dykk, der jeg både fikk se et gammelt stokkanker og amforer både her og der. Pluss en masse fisker av alle slag, minus blekksprut, murener å sånt.
    Tok med meg ventilsett, vest, svømmeføttene og våtdraktsko, maske. Fikk ti euro i rabatt for det!
    Men utstyret de leide ut så helt ok ut, jeg tok bare med mitt av gammel vane 8)
    Selvom jeg fikk litt vel mye respons på dykkerutstyret mitt, de syns det så litt vel brukt ut...!"Arbeidsdykker?Lurte divemasteren på! Nope, vrakdykker!
    Sett av en dag til dykking på Kreta, få deg to gode dykk. Dermed kan du nyte ferien med god samvittighet og forvisning om at du har fått med deg det meste. Pluss at som jeg sa "Been there, bone that"!
    Goooo ferie, å hils Amstel bryggeri fra meg! De burde vite hvem jeg er nå både på fornavn, etternavn, sleksnavn, blodtype og klesstørrelse 8)
    -Thomas-
    "Der Tauchmeister"

Comment

Heisan !

Dykka i Chania for noen år siden.
      Du kan jo sjekke ut denne:

http://www.dykkesiden.com/forum/inde...9612#msg139612

Hjemmeside:

http://www.blueadventuresdiving.gr/

Hilsen Morten
      Morten Pettersen
      PADI MSDT 502577
      Tel: +47 90982466
      mortenscuba@hotmail.com

Comment

Originally posted by Daniel H View Post
        Skal til Hellas, nærmere bestemt Kreta (vest, Chania kysten). Har noen noe erfaring fra dette stede. Snakket med en på jobben, og hun har dykket i Hellas ved to anledninger, og begge gangene var det 98 % sand (dykket ved to forskjellige reisemål). Sand har vi her hjemme også, så det frister ikke sånn veldig... sett det før lissom!
        Men har tilgode og dykke i så klart vann
        Mulig jeg dykker der nede uansett, men vil gjerne ha noen innspill. 8)
        Var for en måned siden og dykket med Fun Dive i Platanias. Greit nok. Dykka ute ved øya like utenfor landsbyen (husker ikke i farta navnet på den - Thodourue Iland??) Mye småfisk med flotte farver. Ut over dette var det vel ikke så mye å skrive hjem om, men som Deep C, sier - Been there - done that 8) 8)
        Steine

Comment

Fant hjemmesida til Blue Adventure Diving, virket som om det var helt ok og dykke der.
          tar vel en dag som Deep sea gorde, og får meg et par dykk. Så blir det vel snorkling og familie.
          Takker for raske og fine svar

Comment

Arbeider...
          X