Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoteller i Sharm El Sheik

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Hoteller i Sharm El Sheik

Heisann.

Så nå var det på tide og nok en gang reise til Sharm. ;D Er det noen her som har erfaringer med hotellet Falcon Hills ? :thumbdown:

Og.

Prisene på Pyramidene er store nå syns jeg. Noen som har tips om hvor lenge jeg bør vente når datoen som må reiser på er 22 Juli :

Andreas

olice:
    Ann far!

SV: Hoteller i Sharm El Sheik

Ingen som har noe info? Rart da :

Andreas
    Ann far!

Comment

Sharm er glimrende. Var for 2 år siden der. Lå på Hilton Waterfalls og bortsett fra russerne som kapra alle damene, tyskerne som bråket og italienerne som generelt bare var der var alt bra. Store rom! Var på noen snorkleturer (glemte dykkerlappen hjemme!!!) og det virket veldig bra.
      Jeg syns det blir for varmt å dra i juli, anbefaler april! evt høst.

Comment

Vi har nettopp bestilt reise til Sharm.
        Vi skal bo på hotell Sonesta Club i Naama Bay
        Betalte kr 3.500,- for ei uke inkl. frokost og fly tur/retur. Nå er riktignok ikke avreisedatoen vår før 19 august.

En kamerat av meg har vært i Egypt (Sharm) 6 ganger og anbefalte oss dette hotellet

http://www.sonesta.com/SharmClub/

Life is a journey - it's the passion that takes you further than your dreams

Comment

Bodde på Waterfalls i El Hadaba i Mai 2007. Et flott hotell.
          Kan også anbefale Hilton som ligger inne i NamaBay.
          Tror ikke det finnes dårlige hoteller i Sharm.
          3500 er vel en grei pris, men kan være i varmeste laget for folk flest på denne tiden av året.

Rune

Comment

Mine erfaringer er for det meste med hoteller som Pyramidene ikke har.
            Tropicana Rosetta Hill
            Halomy Sharm Village
            Tropitel Naama Bay

Sistnevnte var det meste sentrale, Halomy lå noen steinkast unna.

I uke 33 reiser jeg på nytt ned, men har enda ikke bestilt tur. Slik det er nå så ser det ut til å bli Sonesta Beach, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bo enda nærmere sentrum, men er ikke så klar for å betale mer enn 5K siden hotellet kun er til for å sove/dusje.

Gruer meg noe forferdelig til varmen, men jeg har hørt rykter om at det er verd det grunnet alt det store som kommer oppover i Rødehavet.

Dette kartet er ikke så dumt for å sjekke hvor ting ligger
            http://www.goredsea.com/en_streetmap...streetmap.aspx

Comment

Var i Sharm for tre år sidan. Budde på Hilton Sharm Dream Resorts. Eit veldig bra hotell, gode fsilittar, god hygiene og hyggjelege folk. Gangavstand til stranda. Ca 10 min med bil til Naama Bay om eg ikkje hugsar heilt feil.

Comment

Sonesta Club er et bra hotel med fine rom/bungalower. Veldig rolig på alle bungalower for trafikkstøy. Men unngå å spise "egyptisk aften" som tilbys på hotellet.

Da vi var der ble nesten hele gruppa vår (33 stk) matforgifta under en slik tilstelning på hotellet. Det var det eneste måltidet alle spiste sammen. Ikke var det særlig godt eller delikat heller.

Ellers er coffee-shopen, der du også kan bestille mat, helt grei. Samme er frokost & lunch.

Det eneste drawbacket er hvis du får rom/bungalow lengst inn på anlegget der. Området er veldig stort, så vi som bodde innerst GIKK MYE, men vi så på det som trim. Det går stadig gratis minibuss inn til Naama og gamlebyen for hotellets gjester. Naama Bay ligger i gåavstand fra hotellet, - ca 20 minutter.

Sonesta BEACH eies av samme kjede, det er litt dyrere og ligger et steinkast unna, nærmere sjøen på andre sida av hovedveien.

Lykke til.

mvh
                Dag Deberitz
                mvh
                Dag Deberitz, Færvik, Tromøy, Arendal- dagbritz(krøllalfa)online.no

Comment

Betryggende å lese om Sonesta Club siden jeg skal være der i uke 33.

Comment

Club har max 2 etasjer så det er få trapper.

For spreke dykkere tar det 10 til 15 min å gå til sentrum.

NB spør om å få et ekstra nøkkelkort til rommet ( siden dere er to stykker)

Air-con skrur seg av når du tar ut kortet og forlater rommet.

Vil du være en behagelig miljøværsting lar du ekstrakortet sitte i når du er i baren slik at rommet ikke holder 30 pluss og er fuktig når du skal legge deg.
                    > > >
                    Leder i Tønsberg Dykkeklubb
                    Sjekk undervannsbildene mine på
                    http://community.webshots.com/user/jonbruu

Comment

Originally posted by wolmak View Post
                      Så nå var det på tide og nok en gang reise til Sharm. ;D Er det noen her som har erfaringer med hotellet Falcon Hills ? :thumbdown:
                      Få høre hvordan det var der (og evt. noe gode tips)
                      Skal dit fra 12.08 - 25.08.
                      Bodde på Sonesta sist. Synes det var bra der, men klar
                      for å prøve noe nytt...

Comment

Gleder meg som en unge nå.. Skal prøve og få lagt inn noen ord før jeg kommer hjem igjen.

Andreas olice:
                        Ann far!

Comment

Arbeider...
                        X