Announcement

Collapse
No announcement yet.

SVALBARD

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• SVALBARD

Jeg har tenkt meg en tur til Svalbard for å Explore naturen og dyrelivet der oppe. Men når det gjelder dykking der, vet jeg lite omriser, kontakt personer, steder og tidspunkt!

Er det noen der ute som kan hjelpe meg og en kompis med info. Jeg vil sette pris på all info.

Men nå, reiser jeg hjem til Indonesia 8)

Re:SVALBARD

Noen som har vært her i det heletatt? Når på året er det best å reise? hvor bør man dra? Er det mulig å kombinere Dykking med isbjørn safari? noen som vet noe som helst om Dykking ved Spitsbergen?? ???
    Foretrekker heller hai enn isflak...

Comment

Jeg er ikke sikker på hvordan mulighetene for å få leid dykkerutstyr på Svalbard er, men ved å kontakte en Sportsbutikk i Longyearbyen så kan de sikker henvise videre. Svalbard Arctic Sport AS er listet i gulesider.

Tidsmessig, så er nok juni og juli beste tiden for dykking, og man får da også med seg midnattsola. For snø-scooter safari, så er nok den beste tiden april (når dagslyset og sola vender tilbake). Mest riktig info får man nok ved å ringe til Longyearbyen.

Per

Comment

Det beste er nok å reise til Longyearbyen før snøen smelter, for da blir det meste ganske skittent.. Har vært der to ganger, men begge på vinteren.. det fine med å dra dit før snøen smelter er at du kan dra i mellom stedene på scooter og få kjempe natur opplevelser.. +++ at du kan få oppleve IS DYKKING.... med isbjørn og sel!!!!!

Comment

Working...
        X