Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mexico!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• lurre
    replied
    Re:Mexico!

Jeg kan anbefale et firma som heter Scubamex i Paa Mul, sør for Playa del Carmen. Lite firma, to eldre amerikanere som driver sjappa. Lite stress og hyggelige folk. Low key gjelder forøvrig Paa Mul generelt, siden det bare er et lite motell der. Motellet stenger klokka 21 og da er det stille...

Lett å komme til Paa Mul med buss eller taxi fra Playa. Ta ellers en titt på www.scubamex.com.

Vi hadde 8 dykk med Scubamex i fjor og så stort sett alt som forventes. Hai, masse murene, languster, og disse små fargerike fiskene. Dykkene foregikk sjelden under 60 fot, men ønsker du dypere dykk er det bare å si fra.

Hilsen Kyrre, som kjøpte t-skjorta også.

Leave a comment:

• Bombadil
    replied

Takk for tilbakemeldingene! 8)

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Mexico er jo fantastisk på sikt da, hvis du skal dykke ved Caribbien. Jeg var der for 2 år siden ved Yukatàn halv øya.
    Isla Cozumel (utenfor playa del Carmen) er å anbefale i høyeste grad, på grunn av sikten. Det er et vrak somheter " felipe Xicotencalt og ligger på 25 meter.båten var fint å dykke på, ganske enkelt også. Jeg dykket grotte der ute på +++ meter, ved "Punta sur reef " ( men dette er ikke for uerfarne dykkere). Men det er veldig lite fisk å se der. Fryktelig og Skuffende lite. hørte at det var mere fisk uten for Carmen, men at det var ikke så bra sikt som Cozumel.
    Ellers så bør du dykke i ferskvanns grotter like ved Playa del Carmen. OBS! Sørg for at du dykker da Dos Ojos, som betyr "two eyes". Oppsøk ei koriansk Jente som heter Tes, hun er oppvokst i Sverige og hun er på det sterkeste til å anbefale, hvis du skal dykke grotte dykking. Hun Jobbet ved "Yucatek divers" Men Jeg vil også komme med at i Mex. er ikke sikkerheten den tryggeste jeg har sett. Jeg vil også at fortelle at det er mange useriøse dykke guider som vil ta deg med til plasser du ikke har bedt om, og at det er guider som også har nylig har blitt borte inne i grotter som ikke er åpne enda for dykking, men de tar sjangser alikevel. Dette er da noe de gjør på solo dykk vil Jeg regne med. Mexico er også fryktelig dyrt å dykke ved.

God tur !

Nermere opplysninger, send en mail da: [email protected] ;D ;D ;D

Leave a comment:

• Thomas Torjusen
    replied
    Re: Mexico!

skal ringe han senere i dag for å få han til å sende deg info.
    8)
    Eller enda bedre - legge det ut her.

/Thomas

Leave a comment:

• Bombadil
    started a topic Mexico!

Mexico!

Heisann!

Skal i disse dager bestille meg bilett til Mexico. Har selvsagt lest en del om landet, men det er bestandig kjekkt å høre fra noen som har vært der. Hvor er det bra dykking? Hvordan er dykkesentrene der? Hva er prisene?

Working...
X