Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dykking i Molde-traktene 11. - 13. februar (eller 28. - 30. januar)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Dykking i Molde-traktene 11. - 13. februar (eller 28. - 30. januar)

Jeg skal reise til Molde fra Oslo og kunne tenke meg å dykke i Molde-traktene 11. + 12. + 13. februar. Er det noen som har noen gode forslag på organisert dykking (kommer alene) der oppe i den perioden. Trenger også et sted å overnatte.

Så et dykkersenter hadde vært perfekt - eller en dykkerklubb som skal dykke både lørdag og søndag. Det trenger ikke å være i nærheten av Molde, bare det er på veien dit (fra Oslo) og jeg kan være i Molde med bil 14. februar.

Det kan også hende at dette turen skjer fra 28. - 30. januar.

Kom med forslag som innebærer mange gode undervannsbilder.... :-)

---------------------------
    kjetilpa

SV: Dykking i Molde-traktene 11. - 13. februar (eller 28. - 30. januar)

Om du er villig til å ta ferge over Romsdalsfjorden og kjøre ca 25 minutt med bil kommer du til Vestlandets akvatiske perle: HARAM! Om jeg er hjemme i denne perioden kan jeg stille buddy til dykking fra land. Mulig vi også kan ordne med dykking fra land.
    Kort vei til blant anna Skodjestraumen, Konsul Kar Fisser (må ha båt), samt andre mindre kjente lokale juveler.
    "Alle vil sette øksa i bjørneskallen, men ingen vil halde i skaftet."
    www.hsdk.no

Comment

Dette høres interessant ut. Jeg kan avklare hvilken helg jeg kommer oppover. Blir det dykking på Haram ønsker jeg å dykke både lørdag og søndag. Er det mulig å overnatte på Haram?
      ---------------------------
      kjetilpa

Comment

Joda, det burde være mulig. Finnes et hotell i Brattvåg som ligger ca 40 sekunder unna (i bil) kompressoren til hsdk.
        Se forøvrig www.hsdk.no
        www.hsdk.no

Comment

Ser ut til at det blir tur til Fisser med båten til hsdk den 12. februar. Om det er plass til overs (regner med at det er plass) er det nok mulig å hive seg med.
          www.hsdk.no

Comment

Arbeider...
          X