Reiser til Tunisia(Sousse) 1. april. Er det noen som kan komme med noen tips ang. dykking der? Hva kan jeg forvente å få sett? Bør jeg ta med eget utstyr?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dykking i tunisia?
Collapse
X
-
SV: Dykking i tunisia?
Dykking i Norge er bedre !
Du får leid det utstyret du trenger der.
Men jeg ville tatt med ABC, ventil og computer.
kanskje også lykt, for fargene ble litt kjedelig.
Husker ikke hva senteret het der jeg var, men om du bruker "søk" funksjonen (øverst på siden her) og taster inn "tunisia" regner jeg med at du får noen svar
:-)
Jeg har dykka på Mosel
-
I all ydmykhet, Tunisia er et drittland. Avbestill turen og dra til Egypt. Bedre dykking og hyggeligere mennesker.. :-) Sørg iallefall for å ha mørkt hår, og et antall soltimer på forhånd, lyshårede har vanskelig med å bli respektert..Dykk og vær glad!
Comment
-
Helt enig med Veggis..
var i Tunis i to uker.. makan til slitsomt land å være turist i..
En person dytter deg inn i i en butikk, en trekker deg og en sparker deg inn, alle på en gang!
Eier ikke respekt for noen.. Egyptere er myyye hyggeligere.. de tar et nei eller et vink med armen som t nei. De er smilende og hyggelige! Verdens beste humor finner du blant taxisjåfører..
Tunisere er alt det egyptere ikke er...Hørt om muslimske selvmordbombere under vannet? De dykker inn blant dykke turistene og så kutter de slangen sin...
Som dykker har jeg har alltid våte drømmer...
Comment
-
det var helt fint i Tunisia...
ikke så utrolig mye marint liv, men helt ok.
jeg var der i sommer og det var ikke noe problem å leie utstyr. :dykker: :diver_smiley:
mvh rajaaRajaa Renate Helle
<<Et godt bilde fanger verden slik vi kjenner den. Et fantastisk bilde viser verden slik vi aldri har sett den f�r>>.
Comment
-
det tar jo bare 10 min med taxi fra sousse og til Port El Kantaouiog der har de jo et dykkersenter...
Rajaa Renate Helle
<<Et godt bilde fanger verden slik vi kjenner den. Et fantastisk bilde viser verden slik vi aldri har sett den f�r>>.
Comment
Comment